Mijn duron locked versie gaat niet hoger dan 935(8,5*110). Wat is hiervan de reden ik meen dat bijna alle locked versies 1Ghz halen. Kan het zijn dat ik het niet goed heb heb unlocked?. Oftwel zou het wel helpen als ik het nog eens unlock. Ik hoor het wel btw hij loopt MAX 44C met 935 met koetjes
Verwijderd
Ik heb ook een Duron700 en kom niet hoger als 935.
als ik hoger wil...( multiplier of FSB )
gaat Windows gigantisch onderuit.
als ik hoger wil...( multiplier of FSB )
gaat Windows gigantisch onderuit.
Verwijderd
Hi guys...
Vind je 1.85V niet wat veel voor maar 935MHz???
Ik heb nog NOOIT eerder overgeclocked, maar toch draait mijn Duron700 gebakje op een KT7 bijzonder stabiel op 1000MHz (10x100) bij 1,80V.
Meer is echt niet nodig hoor (dan 1,80V)!
Je FSB opschroeven moet echt niet nodig zijn om naar 1GHz te gaan.
Denk dat je inderdaad je L1 bridge niet helemaal lekker dicht hebt gekalkt. Let je op dat je die bridges niet onderling kortsluit?!
Als je er niet uitkomt, mail je maar.
kayazuki@yahoo.com
Vind je 1.85V niet wat veel voor maar 935MHz???
Ik heb nog NOOIT eerder overgeclocked, maar toch draait mijn Duron700 gebakje op een KT7 bijzonder stabiel op 1000MHz (10x100) bij 1,80V.
Meer is echt niet nodig hoor (dan 1,80V)!
Je FSB opschroeven moet echt niet nodig zijn om naar 1GHz te gaan.
Denk dat je inderdaad je L1 bridge niet helemaal lekker dicht hebt gekalkt. Let je op dat je die bridges niet onderling kortsluit?!
Als je er niet uitkomt, mail je maar.
kayazuki@yahoo.com
Hmm lijkt me sterk man. Hij boot niet eens op 10x100 en als ik de Voltage naar beneden schroef zal dat weinig helpen denk ik. Dat die niet op 1Ghz boot is wel vaag dat die het niet doet kan ik best begrijpen, maar hij moet toch wel minimaal kunnen booten?.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Denk dat je inderdaad je L1 bridge niet helemaal lekker dicht hebt gekalkt. Let je op dat je die bridges niet onderling kortsluit?![/quote]Die Duron 700 van mij was standaard al unlocked, en haalt de 1000 ook niet. Heb met m'n chrome orb 980 MHz gehaald, meer niet.
vaak wordt vergeten dat niet alle durons identiek zijn. Soms heb je geluk en kun je >1 gig gaan, andere exemplaren gaan tot "maar" 950 Mhz. Dit is nog altijd meer dan je voor betaald hebt.... Als je geluk hebt krijg je hem idd hoog overgeclockt, maar soms ook niet. Ik krijg mijn duron 650 ook niet hoger dan 840 (7.5 x 112) @ 1.75 volt. Hoger + meer voltage loopt ie vast
gewoon een kwestie van geluk hebben en een goed exemplaar krijgen..
gewoon een kwestie van geluk hebben en een goed exemplaar krijgen..
Insane, probeer hem toch effe op meer(1,95) voltage te zetten en doe het bij een koude start zodat je zeker weet dat ie nog niet te heet is
Yep, ze bakken er een hele partij en testen ze bruut zonder koelen. Stel de eene loopt nog stabiel (ongekoelt) op 900Mhz dan word het een 900. sommige redden de 800 niet eens.
Maar gezien het 'bakken' lekker gaat bij AMD komen de meeste er goed uit, alleen i.v.m. vraag worden er dan een zooi op 700 gelocked!
Dus als je mazzel hebt, heb je een goeie en als je pech hebt een mindere.
(De techtniek ie ook weer niet zo precsies)
Maar gezien het 'bakken' lekker gaat bij AMD komen de meeste er goed uit, alleen i.v.m. vraag worden er dan een zooi op 700 gelocked!
Dus als je mazzel hebt, heb je een goeie en als je pech hebt een mindere.
(De techtniek ie ook weer niet zo precsies)
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
zou het lullig zijn om hier te posten dat mijn Duron700 op 1050 wil draaien...??
Ach, 1050 dus, 10,5 x 100. Mzzl. Ha.
Ach, 1050 dus, 10,5 x 100. Mzzl. Ha.
Verwijderd
Kayazuki je hebt dus nog nooit eerder overclocked , dan zou je dus weten dat iedere cpu anders reageert , jij hebt gewoon mazzel gehad met je 1 gig @ 1,80 vcore en dat is alles puur geluk
mijn durons willen zonder alpha net niet stabiel op 1000 mhz @1,85 alles daaronder boot niet eens door ..... maar met alpha's erop doen ze de gig wel en nog wel iets meer als je nog met bus gaat spelen
mijn durons willen zonder alpha net niet stabiel op 1000 mhz @1,85 alles daaronder boot niet eens door ..... maar met alpha's erop doen ze de gig wel en nog wel iets meer als je nog met bus gaat spelen
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 20:15 schreef eppo1313 het volgende:
zou het lullig zijn om hier te posten dat mijn Duron700 op 1050 wil draaien...??
Ach, 1050 dus, 10,5 x 100. Mzzl. Ha.[/quote]Is niet zo lullig, de mijne doet het zelfde, hoe warm is hij bij jou?
Die van mij doet de volgende temps: D700@1050 49C, MoBo A7V @35C
Ach, 1050 dus, 10,5 x 100. Mzzl. Ha.[/quote]Is niet zo lullig, de mijne doet het zelfde, hoe warm is hij bij jou?
Die van mij doet de volgende temps: D700@1050 49C, MoBo A7V @35C
edit:
D700@800, 1050, na 35 min Bloe skrien
D700@800, 1050, na 35 min Bloe skrien
Verwijderd
Allemaal hele goede OCérs hier, maar laat je niet gek maken. STABIEL draaien is heel wat anders dan Windows inkomen en de koe kunnen laten draaien. Zelf hanteer ik altijd dat hij langdurig 3Dmark 2000 in verschillende resoluties moet kunnen doen, zonder te hangen natuurlijk. Wij hebben hier ook een 2 Duron systemen thuis. 1x D600 + A7V@825 1,65V hier zit nog meer in denk ik en dan nog 1x D700 + KT7@825 1,8V deze laatste wil absoluut niet stabiel draaien op 900+ helemaal nix, ook niet op 1,85V. Er zit op beide een heavy cooler. Dus het is gewoon soms pech hebben.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 20:34 schreef Mister16v het volgende:
Allemaal hele goede OCérs hier, maar laat je niet gek maken. STABIEL draaien is heel wat anders dan Windows inkomen en de koe kunnen laten draaien. Zelf hanteer ik altijd dat hij langdurig 3Dmark 2000 in verschillende resoluties moet kunnen doen, zonder te hangen natuurlijk. Wij hebben hier ook een 2 Duron systemen thuis. 1x D600 + A7V@825 1,65V hier zit nog meer in denk ik en dan nog 1x D700 + KT7@825 1,8V deze laatste wil absoluut niet stabiel draaien op 900+ helemaal nix, ook niet op 1,85V. Er zit op beide een heavy cooler. Dus het is gewoon soms pech hebben.[/quote]U GoT that right!
Allemaal hele goede OCérs hier, maar laat je niet gek maken. STABIEL draaien is heel wat anders dan Windows inkomen en de koe kunnen laten draaien. Zelf hanteer ik altijd dat hij langdurig 3Dmark 2000 in verschillende resoluties moet kunnen doen, zonder te hangen natuurlijk. Wij hebben hier ook een 2 Duron systemen thuis. 1x D600 + A7V@825 1,65V hier zit nog meer in denk ik en dan nog 1x D700 + KT7@825 1,8V deze laatste wil absoluut niet stabiel draaien op 900+ helemaal nix, ook niet op 1,85V. Er zit op beide een heavy cooler. Dus het is gewoon soms pech hebben.[/quote]U GoT that right!
Hierboven zei ook iemand dat je niet met de FSB moet kloten en gewoon de multiplier hoger instellen....
Moet jij weten maare, een duron 855 (114x7,5) die van mij dus... is sneller dan een duron 900 (9x100).. FSB hoger scheelt bij EV6 zowiezo al veel meer (DDR)... dus effectief een FSB van 228 mhz..
Moet jij weten maare, een duron 855 (114x7,5) die van mij dus... is sneller dan een duron 900 (9x100).. FSB hoger scheelt bij EV6 zowiezo al veel meer (DDR)... dus effectief een FSB van 228 mhz..
Divide and conquer.
Verwijderd
krijg mijn duron wel op de 1000mhz , alleen blijft die dan met sommige (vooral racegames) hangen
,toch maar kier andere koeler kopen denk ik, word nu onder full load iets van 55 graden met spire
Qware--> als jij je spire verkoopt dan wil ik um wel... : )
Kep deze week een Duron 700 gekocht loopt als een zonnetje 1.80 volt op 10 x 100 = 1 GHZ!
Je moet gewoon geluk hebben !
Je moet gewoon geluk hebben !
http://www.xbmcfreak.nl/
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>zou het lullig zijn om hier te posten dat mijn Duron700 op 1050 wil draaien...??
Ach, 1050 dus, 10,5 x 100. Mzzl. Ha.[/quote]Ach

Ach, 1050 dus, 10,5 x 100. Mzzl. Ha.[/quote]Ach
FF een Intel ertussen he jongens
1050MHz op 1.85V
Die-hard Brexiteer
Die p3 doet het ook goed
hoe koel je hem?
Pagina: 1