Toon posts:

Kazaa 2.0 blocken

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Kazaa lite 2.0 lijkt port te hoppen om contact te maken. Ik wil in mijn studentenhuis kazaa uitschakelen om de internet verbinding enigszins acceptabel te houden. Het blokkeren van verkeer op TCP poort 1214 heeft bij kazaa 2.0 geen zin.

Hoe blokkeer ik Kazaa 2.0 ?

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:32

ripexx

bibs

Zie ook het volgende topic kazaa 2 blocken. Hoewel er niet echt veel over Kazaa 2 staat wordt het wel duidelijk dat kazaa 2 blocken toch wat moeilijker wordt, je kunt een http proxy overwegen, om zo doende een deel van de mogelijkheden af te schermen maar dan ben je er nog niet, ik weet ook niet precies wat kazaa 2 allemaal voor extra functionaliteit heeft.

buit is binnen sukkel

Verwijderd

Ik block het niet, maar heb er ook geen last van daar ik op mijn cisco 2611 een rate limit gedefinieerd heb.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op deze manier netwerk verkeer tegengaan is bijna niet te doen. Als kazaa namelijk niet meer werkt kan men overstappen op Gnutella, edonkey2000, winmx, ga zo maar door en om nou alle poorten behalve de standaard IE/FTP/mail zooi te blokkeren is ook niks omdat je dan geeneens een spelletje kan doen, dus een rate limiet is idd het slimste wat je kan doen.

MechWarrior || Monsters Game

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Laat nou stom toevallig vandaag weer mijn glazen bol een wasbeurt hebben :/

Iemand met bijna 1300 posts moet toch echt wel weten dat dit veel te weinig info is.
Hark eerst maar eens alle benodigde info bijelkaa .. daarna kun je een nieuw topic starten.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.