Van 256 naar 384 MB, nut¿

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:43

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik draai nu met 256MB 133 MHZ op een a7v met een duron 850. Nu zijn de geheugen prijzen op het moment laag... Geeft het rendament om het laatste geheugen bankje te vullen met nog een 128MB 133MHZ

Ik draai met w2k.. En gebruik de PC voor alles

AKA Rinkel weblog

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 16:34

Petuhr

FreeBSD

Het is zekers aan te raden om nog 128 mb erbij te kopen nu ze laag geprijst zijn, draai zelf ook met 384MB en dat draait gewoon super op m'n Win2K bakje :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou ja, het lijkt me alleen nuttig als je er ook wat mee doet... bijv fotosjoppen ofzo.. Voor alleen word hebbie er niks aan ;)

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 16:34

Petuhr

FreeBSD

Ben zeker veel bezig met photoshop en 3dmax, dus bij mij heeft het wel veel nut :)

Verwijderd

Jazeker, de geheugenprijzen zijn nu laag. En zeker met het oog op de toekomst en de steeds meer geheugenvretende programma's.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
En het is zo'n kut gedachte om dat ene bank zo leeg aan te treffen..

Ik haal vanavond 128 voor de workstation en 64 voor de server...

Dan zit ik goed voor de winter

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

LOL..en straks met DDR geheugen? Zit je met 384 aan junk geheugen? "Voor de server" zeker? HA HA HA (PS: ik ga binnen kort me 128 MB pc100 ook verplaatsen voor 256Mb pc133, daar niet van =P)

Verwijderd

Maar heeft een update van 128 mb naar 256 wel veel zin voor games zoals Counterstrike en Counterstrike etc.?????

Verwijderd

Voor Cs heeft et weinig zin......

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 19:14 schreef freezy17 het volgende:
Maar heeft een update van 128 mb naar 256 wel veel zin voor games zoals Counterstrike en Counterstrike etc.?????[/quote]Ik merkte het wel onder unreal.. Ik was altijd de eerste in de level.. En als je langer dan een uur in dezelfde level speelde gingen mijn hardenschijven ook nog plat

AKA Rinkel weblog

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

ik heb vandaag van mijn 256 mb effe 512 mb pc133 gemaakt (ik hou niet zo van die tussengetallen)
Nu kan ik eindelijk onder win2k tegelijk maya-en en sjoppen, zonder dat winamp begint te flippen.

Verwijderd

geheugen moet op?
VMware draaien !!!
(www.vmware.com)

Is een comlete (nou ja, compleet...moet nog een hoop aan gebeuren) computer-emulator voor 80x86.
Start maar win98 6x op of zo, ben je zo door je geheugen heen.

Nog even nuttig dan:
heeft win2000 geen nut bij een grotere diskcache?
Ook zou je een NT/2000 ramdisk kunnen maken, bv voor temporary internet settings.
(www.jlajoie.com)
Of voor een compleet spel in het geheugen te laden op ramdisk dus
(nee, niet Diablo2, dan moet je toch voor 1.5GB iets dieper in de buidel tasten om die op een ramdisk te laden)

Geheugen komt heus wel op!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Het is een ramp hoor, Ik ben 256 MB gewent en moest ik iemand helpen met 16MB...

Man, Ik werd gestoord van het w8en.. En drie dagen later had ik nog steeds dat geratel in mij hoofd rondzwerfen

AKA Rinkel weblog

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 12:12
Ik heb zelf 192mb in mijn bakkie hangen. Als ik bij performance kijk in de taskmanager van Windows2000 dan gebruikt ie bij gewone desktopwerkzaamheden nooit meer dan 94mb...

Verwijderd

het heeft natuurlijk geen zin onder W98, 256 is daar echt de Max lijkt me.

Onder 2000 is het natuurlijk altijd nuttig.
Ik draai zelf ook 2000 met 256 Mb en het draait allemaal goed alhoewel ik voor Lightwave 3D en Photoshop nog wel wat meer wil, maar ik wacht toch op DDR geheugen.
Pagina: 1