Toon posts:

[Ben] Netwerk probleem!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet meer bellen met mijne mobiel (Ben extra abo), hoor een compustem zoiets van: "Je voorgeprogrameerd beltijd is verlopen"... Ik kreeg te horen van klantenservice dat er storingen zijn in de netwerk.

Gebeurt dit ook bij andere "ik-BEN-tweaker" ?

Verwijderd

ik heb gewoon goed bereik en kan gewoon bellen

Verwijderd

Topicstarter
huh? dat is vreemd...ik kan wel gebeld worden, maar bellen wilt ie niet ;(
mijne lokatie: omg Den Haag

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Hier in Emmen eerder op de avond een beetje slecht bereik, maar is nu weer in orde ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

Topicstarter
bereik is uitstekend, ontvangst indicatie is vol.

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 12:09
Is het net een nieuw abonnement ? Kan zijn dat je SIM kaart dan niet goed geactiveerd is, je kunt op een verse SIM nl. een uur bellen. Binnen die tijd moet je abonnement administratief zijn verwerkt door Ben om door te kunnen bellen.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:12

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

BEN gewoon bereikbaar.

Wat kan is het volgende:
Jij koopt een abo en kan meteen bellen. Dit is een standaard beltegoed op die kaart. Als je acceptatie dus niet helemaal gelukt is dan houdt het hierna op. Vraag dus eventjes of je abo'tje helemaal goed is doorgefaxed door de winkel :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

pruiter schreef op 05 november 2002 @ 19:04:
Is het net een nieuw abonnement ? Kan zijn dat je SIM kaart dan niet goed geactiveerd is, je kunt op een verse SIM nl. een uur bellen. Binnen die tijd moet je abonnement administratief zijn verwerkt door Ben om door te kunnen bellen.
Dit klopt ik heb het ook gehad. Gewoon de klantenservice bellen en je niet laten wegsturen met misschien is er een storing. Ze moeten het gewoon activeren.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

pruiter schreef op 05 november 2002 @ 19:04:
Dit klopt ik heb het ook gehad. Gewoon de klantenservice bellen en je niet laten wegsturen met misschien is er een storing. Ze moeten het gewoon activeren.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk die activering, ondertussen opgelost! bedankt alle!
Pagina: 1