Toon posts:

Computer loopt telkens vast! (radeloos)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Matched: computer, loopt, vast
Mijn probleem is dat mijn computer telkens vast loopt. En dan echt vast. Geen foutmelding of iets. Helemaal geen activiteit in de harde schijf muis + toetsenbord ook vast. Enige oplossing is de RESET knop.

Dit gebeurd alleen wanneer ik met een 56k6 modem op internet zit. In het begin gaat alles goed surfen + mail ophalen. Maar na verloop van tijd loopt hij altijd vast. De ene keer sneller dan de andere en soms doet hij het een uur goed, soms maar een kwartier ... maar hij looopt altijd vast.

Standaard dingen als defragmentatie en schijfcontrole al gedaan. Alles was goed! Bovendien is dit al het derde modem ...

Ben echt radeloos ... waar kan het aan liggen? Hij is al verscheidene keren terug geweest naar de fabrikant; deze heeft ook de modems vervangen en het systeem doorgelicht. Volgens hem zou alles goed zijn, maar het probleem heeft hij nog steeds en is er nooit afgeweest.

De fabrikant is nu failliet, dus ik kan niet meer terug ... garantie ook niet meer ...

HELP!

Een AMD athlon XP 1500+ op een soltec moederbord.

Verwijderd

Geen matches
Lees ff dit door --> http://www.pcproblemen.com/faq/showfaq.asp?fldAuto=10
en zeg of het is gelukt. Succ6

Verwijderd

Topicstarter
Matched: vast
Met deze voorbeelden schiet ik niet zoveel op. Als virus scanner heb ik Norton 2002 en hij detecteerd geen virus met de nieuwste definities.

Ik vind het zo raar dat hij het alleen bij internet doet en de ene keer langer mee gaat dan de andere keer. De verbinding enzo is goed. Maar op een of andere manier slaat ie altijd vast ...

Zelf zit ik toch meer te denken aan een hardwarematig probleem. Aangezien hij het altijd al heeft gehad ... ok na verscheidene nieuwe installaties ...

Verwijderd

Geen matches
Probeer anders eens een andere driver voor je modem te installeren. Het kan best dat de driver-versie die je nu hebt niet goed werkt.
Je zou ook eens kunnen proberen om met een ander modem te gaan inbellen, heeft dit ook geen resultaat, dan weet je in ieder geval dat je modem niet de oorzaak is.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Matched: vast
Willekeurige vastlopers worden vaak veroorzaakt door foutjes in 't geheugen. MemTest86 bekijkt in een paar minuten de conditie van je geheugen :)

Hiermee heb ik 't vastloop-probleem van de pc van een vriend opgelost. Ik heb nu een 128 MB Dimm aan m'n sleutelhanger hangen :)

Mooi he:

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pics/got/tech/2002-11/mooihe.jpg

Verwijderd

Geen matches
Misschien een beetje raar maar heb jij op dat moment Adobe open staan??

Mijn probleem was dat als ik Adobe open had staan en ik ging het internet op dan hing mijn PC compleet. Na de Adobe update was ht probleem opgelost :)
Ik draaide win98 indertijd......

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Geen matches
Heb je geen irq conflicten, in welk slot zit je modem, probeer hem eens in een ander slot.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik ga alles even proberen. Een andere driver en Memtest ...

Ik draai geen Adobe en een IRQ conflict is het volgens mij ook niet. Tenminste bij apparaten beheer worden geen conflicten weergegeven. Maar ik zal voor de zekerheid nog even een ander slot proberen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Geen matches
anders mischien ander modem ............

mischien xtreem maar is toevallig iemand in huis die de gewone telefoon oppakt die je modem dan stoort en compleet laat flippen ?

Iperf

Pagina: 1