De buren van ons hebben een groot chello-probleem.
Ik denk zelf dat er met hun wachtwoord is gerommeld.
Meerdere malen al UPC gebeld, maar ze kunnen niks zeggen, zeggen ze.
Probleem is als volgt:
Er schijnt wel een verbinding te zijn, te zien als ik opdracht PING en TRACERT gebruik in de DOS-prompt.
Als ik de explorer open, en een adres intik, byv. www.ilse.nl dan komt er een venster met daarin: UW CHELLO ACCOUNT INSTELLEN.
Een soort van eerste keer aanmeldprocedure.
Als ik daar gebruikersnaam en wachtwoord invul, zegt ie dat het onjuist is. Met mijn eigen accountgegevens werkt ie wel. Dan laat ie al mijn gegevens lekker zien.
Is er een manier om onder dat scherm uit te komen?
Ik heb al andere browser geprobeerd, nl. Opera, maar die doet hetzelfde.
Het is een re-direct eigenlijk. Je toetst in www.ilse.nl en je komt bij een scherm van Chello uit.
Verder kun je niks doen. Het wachtwoord accepteert ie niet.
Is er dus een manier om toch te kunnen internetten??
Ik denk zelf dat er met hun wachtwoord is gerommeld.
Meerdere malen al UPC gebeld, maar ze kunnen niks zeggen, zeggen ze.
Probleem is als volgt:
Er schijnt wel een verbinding te zijn, te zien als ik opdracht PING en TRACERT gebruik in de DOS-prompt.
Als ik de explorer open, en een adres intik, byv. www.ilse.nl dan komt er een venster met daarin: UW CHELLO ACCOUNT INSTELLEN.
Een soort van eerste keer aanmeldprocedure.
Als ik daar gebruikersnaam en wachtwoord invul, zegt ie dat het onjuist is. Met mijn eigen accountgegevens werkt ie wel. Dan laat ie al mijn gegevens lekker zien.
Is er een manier om onder dat scherm uit te komen?
Ik heb al andere browser geprobeerd, nl. Opera, maar die doet hetzelfde.
Het is een re-direct eigenlijk. Je toetst in www.ilse.nl en je komt bij een scherm van Chello uit.
Verder kun je niks doen. Het wachtwoord accepteert ie niet.
Is er dus een manier om toch te kunnen internetten??
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200