Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Ipanel doet nix met ir-poort

Pagina: 1
Acties:

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
Nu heb ik sinds zaterdag een heel leuk ipaneltje ge-installeerd in mijn casemod
Maar nu het volgende: Er zit een infraroodpoortje in die ipanel (deluxe versie). Maar ik kan er helemaal nix mee, wat doe ik fout?? Ik heb van asus een fast-ir proggie gedownload, ge-installeerd en hoppa... Nog steeds nix :( :( Als ik ook wat dan ook voor de ir poort hang, dan gebeurt er nix. Ik heb tevens de programma's Girder en Irassistant geinstalleerd maar dit mag ook niet baten. Ik heb de Ipanel juist voor dit doel gekocht en was in de veronderstelling dat hiervoor software was meegeleverd Not dus :? :?

Wat te doen zodat mijn ipanel nog ooit op een ir signaaltje gaat reageren

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

is het geen irda?? Dan werkt et nl niet met gewone remote wat je waarschijnlijk wilt..

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
aha, maar waarom zit die poort er dan op?? en wat kan ik er dan WEL mee??
want op de site van asus vind je praktisch nix van informatie over het ipanel en software

Verwijderd

Wat wil je ermee doen dan?
edit: vraag was al min of meer beantwoord

ontopic:
Je kunt er een laptop voor zetten zodat je meteen verbinding hebt met je pc, of een pda, misschien zelfs een mobiele telefoon (denk ut wel eiglijk)
Dat ding wat jij hebt is speciaal voor hogesnelheidsdata-verkeer en niet voor superslome data zoals uit je AB komt
Ik zou um maar inruilen/doorverkopen want voor wat jij ermee wil issie absoluut nie geschikt

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
nee, voor het bedienen van je pc, tenminste als dat mogelijk is

ow ja ik heb (nog) een nokia 6210 met software ge-installeerd en dit had ook geen resultaat op de activiteit van de ir-poort

[ Voor 0% gewijzigd door imthecool1 op 04-11-2002 22:40 . Reden: nokia 6210 ]

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

is ie aangesloten? :) Áls het een IrDA is, kun je als het goed is toch een gewoon remote controltje gebruiken, kijk maar eens naar het topic [rml][ IrDA] Computer bedienen met afstandsbediening toch mogelijk[/rml]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1