Iemand al ervaring met de Philips ToUcam webcams?

Pagina: 1
Acties:

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-08 07:52

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Zie voor een nieuwsbericht hier.

Ik heb er vanmiddag eentje besteld, maar ik wilde graag weten of iemand er al een heeft thuis liggen.

<A HREF="http://www.philips.com/september2000/business/photos/toucam_range_3.jpg">[img]"http://www.philips.com/september2000/images/business/toucam_range_3.jpg"[/img]</A>

Verwijderd

wat kost dat ding ?

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Die van mij kost maar 109 piek bij funprice. Dat is dan het instapmodel (PCVC720K), zie de link hierboven. Ik weet even niet wat de prijzen van de duurdere modellen (de PCVC730K en de PCVC740K) zijn.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
ik heb 'm gezien bij een vriend van mij. De buurman daarvan werkt bij Philips bij die afdeling van de camera's.
De beeldkwaliteit is echt een stuk beter als die van andere camera's en hij is ook nog eens snel! In een donkere ruimte is het beeld ook nog behoorlijk goed.
Je moet van de vormgeving houden, maar het is wel een heel tof apparaatje gezien de funtionaliteit!!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Hmm... dat klinkt interessant :)

De ToUcam serie is volgens mij echt net uit en ik heb nog nergens een review kunnen vinden, alleen een aantal press releases. Eigenlijk wel vreemd dat deze camera dan tussen de aanbiedingen van Funprice staat. Nou ja... morgen krijg ik hem hopelijk binnen en dan zal ik wel even schrijven wat ik er van vind.

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nou ja... morgen krijg ik hem hopelijk binnen en dan zal ik wel even schrijven wat ik er van vind.[/quote]Ja, doe dat :)! Ik zit al een tijdje te denken aan zo'n apparaat, en ik dacht eerst aan een Vesta Pro, maar ik ben benieuwd naar dit model. Ziet er wel gelikt uit trouwens...

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
al nieuws?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Heeft iemand toevallig al ervaring met de pro versie??

De specs zijn namelijk erg interressant voor een prijs van 190,-.

Verwijderd

Ik heb hem hier... bevalt erg goed....ik heb hem op de HCC gekocht... ( en iedereen maar de Toycam verkopen :))....Ik ben alleen niet zo tevreden over het voetje...Antislipt pootjes zou wel makkelijk wezen.. er is wel een standaard klemmetje erbij maar die moet je dan vastplakken op je moni...

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Die harry's van een Funprice waren zo slim om een Vesta te leveren ipv een ToUcam :(

En aangezien ze de ToUcam voorlopig niet zouden krijgen, heb ik deze gehouden. Ik kan helaas dus geen ervaringen melden.

Verwijderd

Heb er ook 1 gekocht met de HCC-dagen (F99,-).
Is wel een leuk cameraatje (model 720), maar als je iets meer uitgeeft (F200), moet je de PRO kunnen kopen (model 740). Die zou een iets beter beeld geven. Als ik nu nog kon omruilen, zou ik het doen. Heb 'm nog niet in een winkel gezien.
Voor het geld is het echter een heel leuk speeltje :).

Verwijderd

Ik heb hier de ToUcam Pro. Mooi dingetje. Alleen hoe je die fotoshots op 1280*bla moet maken ben ik nog niet achter. Software is goed en makkelijk. Je moet alleen ff automatisch scherpstellen van de cam uitzetten ed. 60 fps ownz hard :] Alles gaat ook gewoon snel en niet haperig.
Pagina: 1