Mijn broertje zijn gsm is eens nat geworden toen de gsm uit stond (Nokia 3310). Nu dacht ik eraan om die toch eens volledig na te kijken, misschien dat ie wat kan drogen dan. Maar ik kom niet verder dand e batterij eruit te halen. Hoe kan ik alles uit elkaar leggen zodat de elektronica makkelijk droogt?
Ik heb ook nog ander probleempje, batterij doet vaag van mijn Motorola 2288. Kweet, is niet zo'n dure geweest, maar hij is goed genoeg om te bellen en sms'en. Batterij houdt het nog maar een kleine dag vol, dan is ie leeg
Gisteren na 6 uur kreeg ik melding, batterij zwak, heb gsm laten aanstaan tot volgende morgen 22:00. Batterij nog steeds zwak
Die gaat errug lang mee op zwakke batterij. Hoe zorg ik ervoor dat batterij weer wat normaal doet?
Ik heb ook nog ander probleempje, batterij doet vaag van mijn Motorola 2288. Kweet, is niet zo'n dure geweest, maar hij is goed genoeg om te bellen en sms'en. Batterij houdt het nog maar een kleine dag vol, dan is ie leeg
Gisteren na 6 uur kreeg ik melding, batterij zwak, heb gsm laten aanstaan tot volgende morgen 22:00. Batterij nog steeds zwak