Toon posts:

Help me uit de brand

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan iom een systeem aan te schaffen, alleen weet ik niet of het de juiste keuze is.

hier zijn de specs:

amd xp 2400+
Gigabyte GA7VAX VIA KT400 /ATA133/Sound/Lan
wd 80 gb, 8mb cache
512 ddr (dane elec) 333
dvd rom
club 3d ati radeon 9700 pro
plus koelers en kast ed.

1400 euro,

is dit een beetje een goed systeem, ik zit namelijk erg te twijfelen erover, ook over de processor, is een intel missch niet slimmer op dit moment, en waar moet ik dan aan denken

iig alvast bedankt.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

Waarvoor denk je dat die sticky topics zijn? :/

Verwijderd

dat ziet er als een puik systeem uit.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Niks mis mee hoor. Perfect systeempje. Je moet alleen wel voor goede koeling zorgen. 8)7

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 08:09
Afbeeldingslocatie: http://www.calcoapps.com/images/fire%20truck%205.gif

:+

Nee ff serieus, het is maar net wat je wil, het is een perfect systeem en Intel is een optie maar het is maar net wat je wilt, wij kunnen hier niks mee, hij is goed ja, en je kan altijd wachten ofzo... en ja het past allemaal, maar er zijn 4 van die topics per week dus :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry, dat wist ik niet, had nog beter moeten zoeken denk ik,

Verwijderd

Topicstarter
megaleo schreef op 04 november 2002 @ 21:36:
Niks mis mee hoor. Perfect systeempje. Je moet alleen wel voor goede koeling zorgen. 8)7
wat voor koeling zou je erop zetten dan? (geen waterkoeling)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Nee waterkoeling is niet direkt nodig. Je moet gewoon een goeie airflow in je kast hebben. Genoeg verse lucht erin en hetzelfde er weer uit. 8)

Verwijderd

Topicstarter
megaleo schreef op 04 november 2002 @ 21:42:
Nee waterkoeling is niet direkt nodig. Je moet gewoon een goeie airflow in je kast hebben. Genoeg verse lucht erin en hetzelfde er weer uit. 8)
ik had al ronde ide kabels, een case fan, een een pci slot koeler erbij, weet alleen niet echt wat de meest geschikte koeler is voor de processor,

zit ook nog erg te twijfelen tussen een intel 2,53 en deze, ook qua prijs prestatie verhouding
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.