Toon posts:

nfs3 op win2k... Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 2000 (sp3) op een vrij oude computer. En ik wil need for speed 3 draaien.
De setup ben ik al voorbij. Met de win2000 support tools heb ik de setup doen denken dat ik win98 heb. Nu moet alleen het spel zelf het nog doen. Ik heb vernomen dat het kan...
maar weet iemand ook hoe? Als ik nfs3 start krijg ik een zwart scherm, en ik kan niks meer. Ik kan alleen herstarten dmv ctrl+alt+del (dan krijg je dat schem met die 6 knoppen, o.a. 'shut down)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Die Support Tools heb alleen voor setup nodig (apcompat.exe bedoel je?). Als je gimme.dll uit de nfs directory ript kun je het spel op de meeste win2k/xp bakken gewoon spelen! :)
Succes

Verwijderd

Topicstarter
Met apcompat.exe, ja. Klopt.

Eeh... maar er staat geen gimme.dll in de nfs directory.

• Joop
damn da's klote, kun je hem ook niet weghalen :)
Je hebt wel 3dsetup.exe gedraaid?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, had ik nog niet. Net gedaan, maar er is geen gimme.dll verschenen in de nfs dir

• Joop
Nee, dat was duidelijk, maar je moet wel 3dsetup draaien voor je het spel start. Als ie het nu nog niet doet is het enige wat ik nog kan bedenken de laatste patch...

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt... Maar alleen als hij op software renderen staat. thx a million!! :)
Ik heb de videochip rendition verite2200. (diamond stelth II) Die zou nfs wel moeten ondersteunen. tenminste, dat zegt 3dsetup. Maar het belangrijkste is dat ik het spel weer kan spelen!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:28
dit is al 10x voorbij gekomen. je moet 2 patches installeren dan draait het weer.

Verwijderd

Joop schreef op 04 november 2002 @ 21:30:
Die Support Tools heb alleen voor setup nodig (apcompat.exe bedoel je?). Als je gimme.dll uit de nfs directory ript kun je het spel op de meeste win2k/xp bakken gewoon spelen! :)
Succes
Gimme.dll hernoemen of verwijderen werkt wel met NFS Porsche in combinatie met W2k/WinXP, maar voor NFS3 weet ik het zo niet...
Pagina: 1