Toon posts:

Geen internet meer na bijplaatsen van geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop dat ik deze vraag in het goede topic stel. Zoniet dan mijn excusses hiervoor.

Hier is het probleem:
Heb laatst PC 100 128 MB geheugen bijgekocht en dat bijgeplaatst in een vrij oude PC namelijk een Cyrix 3 250 MHz, nu bleek het geheugen slecht te zijn en na veel gedoe (omruilen van geheugen etc.)is het eindelijk gelukt om de PC weer werkende te krijgen. Na het opstarten van de PC kon ik niet meer inbellen voor de verbinding me internet. Ik d8 toen dat het aan internet zelf lag. Nu doet internet het nog steeds niet |:( . Zelfs na het halen van een nieuwe modem lukt het nog steeds niet om verbinding te krijgen met internet. Heeft iemand een sugestie of oplossing?? :? :?

Al vast bedankt voor de replies :)

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
En als je het geheugen er weer uithaalt ?

Verwijderd

Topicstarter
Uhm dat zou een probleem worden denk ik. Laat ik voor de duidelijkheid even uitleggen welke problemen ik heb gehad met dat geheugen.
Had dus die 128 MB geheugen gekocht, maar dat bleek slecht geheugen te zijn omdat het er voorzorgde dat ik geen beeld meer had en de PC weigerde verder op te starten dan : Checking NVRAM. er zat nog 32 MB geheugen in (ik weet het niet veel, maar tis ook niet mijn PC vandaar) en die is omzeep geholpen door dat dimmetje van 128 die kennelijk een of ander kortsluiting had. Nou heb ik die 128 omgeruild voor nieuw geheugen en dat als enige er in gezet aangezien die 32 dus naar de eeuwige jachtvelden is. en sindsdien doet internet het niet meer. Instellingen zijn gecontroleerd, nieuwe modem geprobeerd, kabels gecontroleerd.

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee :? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Jaded schreef op 04 november 2002 @ 21:08:
En als je het geheugen er weer uithaalt ?
dat helpt helaas niet

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:59

Reptile209

- gers -

Als je probeert te verbinden vanuit de externe toegang/inbelnetwerk/netwerkverbindingen (direct het inbelicoontje klikkende dus, weet je OS niet... hint :P), welke foutmelding krijg je dan? Kijk daarmee eens op ModemHelp en/of post 'm hier.
De kreet: "... doet internet het niet meer. " schiet namelijk niet echt op...

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op 04 november 2002 @ 22:06:
Als je probeert te verbinden vanuit de externe toegang/inbelnetwerk/netwerkverbindingen (direct het inbelicoontje klikkende dus, weet je OS niet... hint :P), welke foutmelding krijg je dan? Kijk daarmee eens op ModemHelp en/of post 'm hier.
De kreet: "... doet internet het niet meer. " schiet namelijk niet echt op...
Sorry van die kreet, ik d8 dat ik voor de rest genoeg info bij had geplaats, maar dat schijnt dus niet zo te zijn ==> mijn fout.
foutmelding
660 The device .INF file contains no responses for the command
666. Your modem (or other connecting device) is not functioning.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2002 22:21 . Reden: betekenis er achter gezet ]

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Waarschijnlijk zijn er door het foutieve geheugen bestanden op je schijf beschadigd geraakt... Helaas werkt daar maar een redemie afdoende tegen: Format C: /u ...

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209
_/-\o_Bedankt voor het webadres!! _/-\o_
(kende ik nog niet)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2002 22:12 . Reden: username vergeten ]

Verwijderd

Topicstarter
Aetje schreef op 04 november 2002 @ 22:11:
Waarschijnlijk zijn er door het foutieve geheugen bestanden op je schijf beschadigd geraakt... Helaas werkt daar maar een redemie afdoende tegen: Format C: /u ...
Zal van de week er eens gaan kijken een van de vele reacties helpt, zoniet dan zit er waarschijnlijk niks anders op dan formatC:/u
iig bedankt voor je bijdrage (om het zo maar even te noemen) aan dit probleem
Pagina: 1