Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
nou je treft het mischienKeesr schreef op 04 november 2002 @ 20:35:
Ik en een jongen van school moeten voor school een "sector werkstuk" maken.
Nu wouden we tijdens de presentatie van het werkstuk een video band laten zien met daarop natuurlijk zelf gemaakt beeld materiaal.
Nu wil ik weten of je dat beeldmateriaal ook kunt bewerken op de computeren en wat het benodigde programma daar voor is..
1 - Maakt het uit wat voor een camera je hebt, of kun je ze geneens op de computer aansluiten? (Verdere specs van de camera die gebruikt word komen nog)
2 - Kun je het überhaupt wel aanpassen etc op de computer?
k heb dat net hier gedaan maar dan vanaf een ordinare videoband,
gewoon aangesloten op me TV kaart en capturen, ( moet je wle een TV kaart hebben ) en daarna kan je het bewerken
Ik heb hier Leadtek Ti-4200 , daar zit ook TV-OUT , Video-in etc etc op.....Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 20:37:
[...]
nou je treft het mischien
k heb dat net hier gedaan maar dan vanaf een ordinare videoband,
gewoon aangesloten op me TV kaart en capturen, ( moet je wle een TV kaart hebben ) en daarna kan je het bewerken
Als je een digitale videocamera hebt kun je toch dat ding aansluiten op de video-in ofniet ?
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Of op de firewire poort als je PC die heeft.Keesr schreef op 04 november 2002 @ 20:58:
[...]
Ik heb hier Leadtek Ti-4200 , daar zit ook TV-OUT , Video-in etc etc op.....
Als je een digitale videocamera hebt kun je toch dat ding aansluiten op de video-in ofniet ?
Jah maar die heb ik niet
Het kan dus ook via video-in
Pak het boekje van je videokaart erbij en lees het hoofdstuk van de TV-in functie eens door. Weet je binnen 10 minuten wat je moet doen...Keesr schreef op 04 november 2002 @ 21:04:
[...]
Jah maar die heb ik niet![]()
Het kan dus ook via video-in( hope so
)
de betaler vervuilt
Okay sir
tv in op je kaart is analoog, kwaliteit is niet geweldig.
Bij mijn geforce 4 kaart met video in en uit zat software om het dan op te nemen, en geloof ook te bewerken.
Bij mijn geforce 4 kaart met video in en uit zat software om het dan op te nemen, en geloof ook te bewerken.
Pagina: 1