Toon posts:

Water-Cooling vraagje???

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ken iemand die goedkoop een WC-blokje kan maken, maar weet niet hoe...
Ik moet ergens de afmetingen voor een P3 koelblok (of ander, met marges) zien te vinden EN hoe je die sleuven en zo allemaal het beste kunt maken, alle tips zijn welkom. Als je ze voor een andere processor weet ook goed, pas als ik die info heb weet ik iets over de prijs en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
hmm interesting :) Denk wel dat als de blokjes er goed uit zien, en kant en klaar met fitting (ik moet 1/2" hebben :P) Er genoeg animo is. als de prijs goed is :D

Anyway volgens mij weten de mensen hier wel de afmetingen, anders effe searchen :) btw, als je hier wat zou willen 'organiseren' moet je eerst Phreak mailen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm als er genoeg animo is idd dan doe ik ook wel mee maar de afmetingen moeten dus ook socket A proof zijn, voor mijn xp1600 (maar dan nog eerst kwaliteit/prijs hè) s6 :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Ben benieuwd naar de prijs!! :9

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

EntonoX

Team leider

ook voor P4 graag!!! is die van koper??? en komt er een plexi deksel op??? dan heb ik ook wel interesse...

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Dudes
als we nu als eerst eens gaan proberen ergens die maten vandaan te halen, dan kan die gast misschien met prijzen enzo komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:55
EntonoX schreef op 04 november 2002 @ 23:40:
ook voor P4 graag!!! is die van koper??? en komt er een plexi deksel op??? dan heb ik ook wel interesse...
ik zou er GEEN plexiglas opdoen..
zelf had ik er 5mm ppolycarbonaat opzitten en zelfs dat hield het niet..
nu heb ik 10mm polycarbonaat en dat houd het wel..

plexi is echt niet sterk genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, er zijn voldoende topics te vinden van mensen die zelf hun waterblok gebouwd hebben. Maten, ontwerp, alles is zo te vinden. Als jij nog moet vragen hoe je de sleuven kunt maken, dan heb ik er weinig vertrouwen in dat je een goed blok kunt maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.