QU| Cewle Coown Cadavers mag ik jullie joinen?

Pagina: 1
Acties:

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Quakers United | Cewle Coown Cadavers
Mag ik jullie joinen? En hoe?

Ik heb de cliet met emeel al een paar dagen draaien

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

NEE !!!

(grapje :+ )

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

je hebt toch geen toestemming nodig van een team, je hebt alleen hun email adres nodig van hun.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
bombadil

uiteraard kan dat, hoe meer leden hoe meer blokkies.

het emailadres dat je nodig hebt is dpc@isd.nu
en de keyserver draait op dpc.isd.nu

voor vragen icq of mail ff.
61643071

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Bombadil : Vol met goeie ideeen ...

Dat blijkt, geweldig dat je ons wilt joinen
Iedereen is welkom.

Zoals powercow al zei grazen we onder het e-mail adres dpc@isd.nu en flushen we naar de keyserver dpc.isd.nu

keyserver settings: (kun je gewoon in je ini file plaatsen)

[networking]
keyserver=dpc.isd.nu

als je me dan even opzoekt op icq of een mailtje stuurt met je ip nummer zet ik je even in de stats onder je eigen naam.

Icq UIN en mail adres zijn te vinden in mijn profile !

Alvast welkom bij ons team !
en mogen er vele anderen volgen ;)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Wil je misschien even contact met me opnemen zodra je daar gelegenheid voor hebt ?

PS: best wel irritant als users geen e-mail adres of UIN in hun profile hebben staan als je ze nodig hebt ...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 00:27 schreef Rico-Burn het volgende:
Wil je misschien even contact met me opnemen zodra je daar gelegenheid voor hebt ?

PS: best wel irritant als users geen e-mail adres of UIN in hun profile hebben staan als je ze nodig hebt ...[/quote]je hebt zelf ook geen mail erin staan dus net zo irri ;);)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 08:07 schreef raver het volgende:
je hebt zelf ook geen mail erin staan dus net zo irri ;);)[/quote]dat hebben de admins tijdelijk uitgeschakeld ivm die spam actie

How bad is it on a scale from one to Spurs

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
k heb mijn icq erin gezet. Zo beter?

"je hebt toch geen toestemming nodig van een team, je hebt alleen hun email adres nodig van hun."
-------
Ik ben beleefd; en d8 ik zal het maar ff vragen; ik had trouwens begrepen dat dat wel zo beschaafd was.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1