Stewart PA1000e, iemand ooit van gehoord?

Pagina: 1
Acties:

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Deze amp is in de aanbieding in Utrecht:

Stewart PA1000e 2x570w. / 1x1100w. Digital poweramp. Van €1359,- voor €566,46

Heeft iemand hier ooit van gehoord en zo ja, is het wat? Ik wil een hele band versterken op Café volume ongeveer.

Verwijderd

Een heel café versterken met 2x570 watt? Ik weet niet of dat op 1,2,4 of 8 ohm is maar dat lijkt me niet voldoende. Natuurlijk is het te betalen bedrag zeker niet hoog. Maar om een band te versterken met bovenstaande versterker lijkt me niet echt praktisch.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 17:21

Jag

Waarom huur je niet gewoon?

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Het lijkt ons handig om gewoon een setje zelf te hebben dat we goed kennen, dat we dus ook altijd bij ons hebben zonder daarvoor naar een verhuurbedrijf te hoeven rijden (en terugbrengen). Het is primair bedoeld als zangset, maar als ik de drums en evt andere instrumenten ook wat op kan krikken (vooral die drums dan), zou het mooi zijn.
Met optreden verdien je af en toe wat geld en we vinden het onzin om dat te verdelen als inkomsten en kopen er dan liever iets voor de band voor.

Maar niemand kent het merk? Ik had er ook nog nooit van gehoord, dus zal wel rommel zijn waarschijnlijk.

• Jag

Jag

Ja, het zal idd wel rommel zijn. Lijkt me iig zeer sterk dat je een goede class D amp voor dat geld kan maken.

Je kan trouwens voor hetzelfde geld ongeveer een Vs1100 krijgen van Crest (2e hands uiteraard). Levert hetzelfde vermogen, en dan weet je iig dat je een goede versterker koopt.
En ik weet niet hoe de andere serieuze merken het 2e hands doen, maar zal ook wel vergelijkbaar zijn.

Edit: ik zou trouwens scoopjes kopen, mooie Axys speakertjes :).

Afbeeldingslocatie: http://www.duran-audio.com/Products/Images/t2112.JPG

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Ok, bedankt voor de tip, ik zat zelf ook al aan 2e hands te denken.
Weet je in Utrecht goede zaken met veel 2e hands spul (je woon toch ook in Utrecht?)

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:21:
Een heel café versterken met 2x570 watt? Ik weet niet of dat op 1,2,4 of 8 ohm is maar dat lijkt me niet voldoende. Natuurlijk is het te betalen bedrag zeker niet hoog. Maar om een band te versterken met bovenstaande versterker lijkt me niet echt praktisch.
Waarom zou dat niet genoeg zijn voor een Cafe?... Ja, tuurlijk kun je wel meer gebruiken... Maar met 2x 570watt kun je een cafe aardig volstoppen met geluid hoor!

Alles kan stuk.

• Jag

Jag

TheLemon schreef op 05 november 2002 @ 12:11:
Ok, bedankt voor de tip, ik zat zelf ook al aan 2e hands te denken.
Weet je in Utrecht goede zaken met veel 2e hands spul (je woon toch ook in Utrecht?)

Ik ga als ik wat pro spul moet kopen altijd naar Heuff toe in Maarssen, die hebben ook wel redelijk wat 2e hands staan. Maar op hun site is een vraag en aanbod, en daar komt pas echt veel voorbij.

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Ok, zal ze checken..
Pagina: 1