[ADSL -> $] Planet ADSL basic betaling

Pagina: 1
Acties:

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nu al enige tijd een Mxstream Basic abo bij planet maar nu viel me iets vreemds op bij de betaling daarvan:

Via de KPN telefoonrekening wordt er voor iedere maand ADSL een bedrag van 46,98 euro in rekening gebracht. Tevens krijg ik maandelijk van Planet zelf notaspecificaties ala:
Hieronder vindt u een factuurspecificatie met betrekking tot uw abonnement.

Uw abonnementsvorm: ADSL Comfort Jaar

Omschrijving Aantal Prijs Totaal
----------------------------------------- -------------- -------------------- --------------------
ADSL Comfort Jaar
Oktober 2002 1 EUR 24.30 EUR 24.30
- korting EUR -2.09

-------- +
Totaal inclusief b.t.w. EUR 22.21

19,0% b.t.w. EUR 3.55
Laatst kreeg ik bericht van Planet dat ze dit bedrag niet van mijn rekening konden afschrijven...... is t zoals ik denk dat planet dus dubbel abonnementsgeld incasseert?!?!!? En hoe ze dit duidelijk te maken? Servicelijn bellen --> er zijn nog 10 of meer wachtende voor u, hetzelfde bij de ADSL-lijn. Fax reageren ze niet op :? Wat te doen? En eventueel anderen met dit probleem?

Verwijderd

Volgens mij krijg je van de KPN een keer in de twee maanden een faktuur.

Dus dan klopt het wel.

Verwijderd

idd, bij kpn betaal je altijd voor 2 maanden... stond de eerste keer ook raar te kijken... :/

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Beste mensen, ik begrijp t al :P KPN heeft nu gefactureerd voor de maanden september, oktober, november en december... ik zag dus 2x het bedrag van 46,98 staan en ben daar d emist in gegaan :( Excuses :)