Hey all
ik heb een nieuwe PC gekocht bij informatiek.nl
- P4 2.4 533mhz
- 512DDR ram
- Geforce 4 Ti 4200
- 80gb schijf met 8mb cash
- Windows XP Home
Niet slecht vond ik voor een niet te veel eisende gamer als mij/ik
Maar nu wou ik zone alarm gaan installeren dus ik download bij download.com ik installeren die handel en na het installeren wou ik het laatste instalatie blokje weg te klikken om het programma te starten donerd opeens met hele beeld in mekaar aan vierkanten blokken echt vaag alles staat door mekaar heen echt vet weird je kan bijna nix meer lezen alleen in veilige modes kan je er in komen... toen heb ik ook meteen dat zone alarm verwijderd en opnieuw opgestart en hij deed het nog steeds... ik heb ook dat opstarten onder oude instellingen gedaan er werkte ook niet...
echt bagger ik weet me geen raad !!
Dus plzz als jullie meer weten help me !?!?!!
greetz
Bas
ik heb een nieuwe PC gekocht bij informatiek.nl
- P4 2.4 533mhz
- 512DDR ram
- Geforce 4 Ti 4200
- 80gb schijf met 8mb cash
- Windows XP Home
Niet slecht vond ik voor een niet te veel eisende gamer als mij/ik
Maar nu wou ik zone alarm gaan installeren dus ik download bij download.com ik installeren die handel en na het installeren wou ik het laatste instalatie blokje weg te klikken om het programma te starten donerd opeens met hele beeld in mekaar aan vierkanten blokken echt vaag alles staat door mekaar heen echt vet weird je kan bijna nix meer lezen alleen in veilige modes kan je er in komen... toen heb ik ook meteen dat zone alarm verwijderd en opnieuw opgestart en hij deed het nog steeds... ik heb ook dat opstarten onder oude instellingen gedaan er werkte ook niet...
Dus plzz als jullie meer weten help me !?!?!!
greetz
Bas