Ik krijg onder win2k steeds vaker dat ik zomaar dat mijn pc vast loopt, en ik een blauwscherm krijg met of 'IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL' of 'KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED'.
Nu heb ik mijn SB128 in een ander pci slot gezet, en ik denk dat ik van de eerste foutmelding af ben. Maar ik begrijp werkelijk helemaal niets van die tweede, ik weet ook echt niet wat er mee bedoeld wordt.
Kan het zijn dat ik deze foutmeldingen krijg doordat ik de nieuwe via 4in1 drivers heb geinstalleerd. Ik denk namelijk (weet absoluut niet zeker) dat ik deze foutmeldingen na het installeren van deze drivers krijg.
Specs:
TB 1333
MSI K7T Turbo (met oude bios, iig nooit geflasht)
512 SDram (Dane-Elec)
GeForce2 GTS (Asus)
SB128
NIC (realtek chip)
EDIT
Ik heb trouwens SP3 geinstalleerd.
Nu heb ik mijn SB128 in een ander pci slot gezet, en ik denk dat ik van de eerste foutmelding af ben. Maar ik begrijp werkelijk helemaal niets van die tweede, ik weet ook echt niet wat er mee bedoeld wordt.
Kan het zijn dat ik deze foutmeldingen krijg doordat ik de nieuwe via 4in1 drivers heb geinstalleerd. Ik denk namelijk (weet absoluut niet zeker) dat ik deze foutmeldingen na het installeren van deze drivers krijg.
Specs:
TB 1333
MSI K7T Turbo (met oude bios, iig nooit geflasht)
512 SDram (Dane-Elec)
GeForce2 GTS (Asus)
SB128
NIC (realtek chip)
EDIT
Ik heb trouwens SP3 geinstalleerd.