Toon posts:

IE + Outlook + MSN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een raar probleem:

Eerst wou MSN messenger niet meer connectie maken en ik had er vrede mee maar na een maand of twee deed ie het opeens weer. Toen had windows een fout in het register gevonden en heeft toen een oude kopie teruggezet.... je raad het al... MSN messenger deed het niet meer.... ook daar had ik vrede mee.... MAAR:

Nu doet EN msn messenger het niet meer EN Outlook Express wil geen connectie meer maken EN Internet Explorer wilt geen connectie meer maken...

En dan nog war raars: Als ik eerst de file explorer open, vervolgens een adres intik en op enter druk dan kan ie wel connectie maken.......

ik wordt er een beetje moe van... iemand enig iedee? Hoe en waar kan ik mijn register fixen?

Ik heb Win98SE.. en formateren is momenteel geen optie... ook nieuwe versie van IE heeft niet geholpen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je al gecontroleerd op Spyware? www.lavasoft.de voor Ad-Aware. Wellicht dat deze een beetje met je register zit te spelen. Anders kun je even zoeken, je kunt handmatig in DOS het register terugzetten door bepaalde bestanden handmatig te renamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wil ook nog wel eens helpen:

onder Config.scherm > Software > Windows setup bij het onderdeel het vinkje Communicatie weg te halen, reboot, vinkje terug, reboot.. (met window cd-rom bij de hand)