IBM Thinkpad wilt niet meer aan??

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 18:36
Ik heb dus een oud Laptopje, namelijk een IBM Thinkpad 390X.

Ik zit ook altijd op de baan en neem dat ding dus mee onderweg.
Nu was ik er deze middag even op aan het werken en zette hem in standby (doe ik normaal gezien nooit) Nu later die dag wil ik die terug opzetten maar hij reageert gewoon niet meer???? :?

nou, ik dacht misschien is de batterij plat dus steek ik de lader er in (gewone lader op 220V) Maar nog steeds niks?

garantie is er al lang niet meer op en zelf ben ik een beetje ten einde raad.

Zou dit nu iets te maken kunnen hebben met het feit dat de batterij totaal plat ging terwijl hij in standby stond?

:'( :'( :'(

[edit]
ik heb de batterij al verwijderd van de bios (denk toch dat die van de Bios was)
Ook al geprobeerd zonder cd-rom, pcmcia kaarten...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:30
Ik move 'm van PMG naar OH :) Dit is meer een hele config en niet typisch iets PMG'igs imo.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 16:10

mindcre8r

Tradepedia

normaal gezien werkt het wel als je de accu loshaalt, dan accu er weer in dan op 220 en dan aanzetten... pres F1 to enter bios en even kijken of hewt werkt.
Werkt dat ook niet, probeer hem dan eens zonder accu maar met 220 op te starten.

Bears and Bulls

• Ligone
Abbadon schreef op 04 november 2002 @ 18:59:
Ik move 'm van PMG naar OH :) Dit is meer een hele config en niet typisch iets PMG'igs imo.
Thanks! ik wist het ook nie goed waar ik het kwijt moest :)
normaal gezien werkt het wel als je de accu loshaalt, dan accu er weer in dan op 220 en dan aanzetten... pres F1 to enter bios en even kijken of hewt werkt.
Werkt dat ook niet, probeer hem dan eens zonder accu maar met 220 op te starten.
Hetzelfde resultaat: totaal geen reactie :'( het power-ledje gaat nog nie eens "eventjes" aan. :|

[EDIT]

JAWEEEEL hij macheert terug, na nog nen hoop gepruts met batterij derin/er uit/er in/er uit enz.... schoot em ineens terug aan!!! :D :D _/-\o_ :D :D 8)7

Da is echt wel een pak van mijn hart!!

iig deze mag wat mij betreft terug dicht!

• MrG
  • Laatst online: 19-02 10:24

MrG

Ros eens 3 seconden op de FN-knop linksonder.

Werkt dit niet? Batterij eruit halen ook, geen stroom erop!

Nu batterij erin, aandoen... doet ie niks.. stekker erin, weer aandoen.

Anders misschien je voeding stuk.

Mail me even als het niet lukt, ben IBM-engineer.

Roel@smurfenland.com

• Ligone
Het was inderdaad die volgorde MrG, het is iig terug in orde!

bedankt allemaal! :)

• FR33L04D3R
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09-2017
Is het mogelijk om zo'n oude 390X in een wireless netwerk aan te sluiten? passen daar pc cards in?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FR33L04D3R schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:02:
Is het mogelijk om zo'n oude 390X in een wireless netwerk aan te sluiten? passen daar pc cards in?
Algemene gedragsregels (Netiquette)GoT Huisregels[/faq

- voor je überhaupt op GoT post is het de bedoeling zelf dingen uit te zoeken. De handleiding (op www.ibm.com te vinden) geeft de informatie die je zoekt
- trap geen (jaren)oude topics zomaar omhoog. Alleen in een oude topic posten indien je iets zinnigs toe te voegen hebt aan het originele onderwerp. Jouw post had niets maar dan ook niets met standbyproblemen te maken :X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.