Proud member of Tacopsclan [CLS]
volgens mij kan dat niet!!
ik denk dat je het opnieuw kunt gaan schuren en verven!! suc6
ik denk dat je het opnieuw kunt gaan schuren en verven!! suc6
There's no savegame in real life...
Verwijderd
Ik vraag me af wat jij voor vet op je vingers hebt, maarja dat wordt idd schuren. Misschien dat je hem nog bij kan polijsten maar ik denk van niet. Heb je misschien een pic?
De hele kast insmeren met vet? Dan voorzichtig met een fohn het vet glad smelten, zodat het egaal lijkt... (Geheel op eigen risico natuurlijk, ik zeg maar wat)
Misschien werkt het, maar denk het niet... Zonde van de paintjob
Verwijderd
Tuurlijk joh!Benadski schreef op 04 november 2002 @ 18:34:
De hele kast insmeren met vet? Dan voorzichtig met een fohn het vet glad smelten, zodat het egaal lijkt... (Geheel op eigen risico natuurlijk, ik zeg maar wat)
Ik denk dat je overnieuw moet beginnen... Wat ook nog wel 's wil lukken (heb ik vroeger bij m'n Puch gedaan) is alleen de lelijke plekken te schuren en die daarna te ontvetten/ontstoffen en daarna overspuiten.. Maarja.. dat vraagt wel enige paint skillz!
Hmmmm, dat word schuren, zo fijn mogelijk ?
Ik denk dat ik een schuursponsje pak met een hoopje VIM en wat water. Dat geeft een mooi dun afgeschuurd laagje. zonder diepe krassen. Met een beetje mazzel heb ik er nog genoeg verf voor ook
Ik denk dat ik een schuursponsje pak met een hoopje VIM en wat water. Dat geeft een mooi dun afgeschuurd laagje. zonder diepe krassen. Met een beetje mazzel heb ik er nog genoeg verf voor ook
Verwijderd
Met water schuren is dan beste oplossing.Interstice schreef op 04 november 2002 @ 18:41:
Hmmmm, dat word schuren, zo fijn mogelijk ?
oplossing: commandant 5 poetsmiddel (voortaan gaan patat meer eten voor 't spuiten
)
Hoe weet jij datBeun_de_Haas schreef op 04 november 2002 @ 19:11:
oplossing: commandant 5 poetsmiddel (voortaan gaan patat meer eten voor 't spuiten)
Commandant 2 is al ruim voldoende hoor.Beun_de_Haas schreef op 04 november 2002 @ 19:11:
oplossing: commandant 5 poetsmiddel (voortaan gaan patat meer eten voor 't spuiten)
5 is veel te sterk en vreet heel je metaal weg na verloop van tijd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
gewoon weer schuren en ONTVETTEN met terpentine dan goede grondlaag dan kleur. zo moet het goed gaan...
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Verwijderd
Heeel fijn waterproof schuren, primer, lakken en eventueel blanke lak erover..
Wel goed uitnevelen met de lak laag!!
En idd geen patatjes meer eten voor het spuiten..
Wel goed uitnevelen met de lak laag!!
En idd geen patatjes meer eten voor het spuiten..
Pagina: 1