Ik krijg het maar niet voor elkaar... Ik probeer in Flash extern jpeg's te laden en deze vervolgens op een flashpagina te laten zien. Dit gaat natuurlijk prima, maar op dezelfde pagina zit een menu. Dit is een drop-downmenu, maar dat menu gaat altijd ONDER het extern geladen plaatje door, terwijl ik natuurlijk wil dat het eroverheen valt.
Ik heb natuurlijk geprobeerd de depth van mn duplicatemovieclip() heel hoog te zetten, maar dit lijkt niet te werken. Ook swapDepths() tussen een achterliggende movieclip en de movieclip waarin het plaatje geladen is, lijkt geen resultaat te geven...
Nu heb ik ergens gelezen dat met loadMovie() het geladen plaatje/filmpje op _level1 komt en dat het daarom vooraan ligt. Is dit waar? Zo ja, hoe krijg het geladen plaatje achter mijn menu?
Alvast heel erg bedankt voor suggesties... ik zit redelijk vast
Ik heb natuurlijk geprobeerd de depth van mn duplicatemovieclip() heel hoog te zetten, maar dit lijkt niet te werken. Ook swapDepths() tussen een achterliggende movieclip en de movieclip waarin het plaatje geladen is, lijkt geen resultaat te geven...
Nu heb ik ergens gelezen dat met loadMovie() het geladen plaatje/filmpje op _level1 komt en dat het daarom vooraan ligt. Is dit waar? Zo ja, hoe krijg het geladen plaatje achter mijn menu?
Alvast heel erg bedankt voor suggesties... ik zit redelijk vast
Het ouwe moet eerst op!