Search gebruiken.. haast onmogelijk te vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nou mijn topic ging op slot :

Minolta Dimage F100

Opzich wel begrijpelijk maar doe voor de gein es een search met de woorden : Minolta Dimage F100

Nou succes met zoeken.. :(

Zit gvd half uur te zoeken naar wat ik moet hebben en kan NIET vinden.

Kan of dat topic weer open ? of kan iemand die de search ozo makkelijk vind voor mij even zoeken wat iemand zijn ervaring is met die digitale camera ?

Is echt onbegonnen werk hoor.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook even gekeken maar topics met 500+ replies zoekt niet lekker neej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 21:51

ripexx

bibs

Ten eerste dien je contact op te nemen met het betreffende modje:

floris (at) tweakers.net

Daarnaast staat deze in het verkeerde forum, zie ook:

>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< en wat betreft de search er zijn genoeg mogelijk heden, via de omega search en google en natuurlijk de gewone: [search=Minolta Dimage F100] en deze gevonden Ra5a in "Welke dig. camera de 500 en 1000 €?"

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
GoT > Zoeken > 25 topics gevonden, pagina 1/1
Zoeken op jouw woorden in GT levert 25 resultaten op.

Vind ik best netjes hoor :)

Zoals:
Minolta S404 eruit en F100 er in?
wanneer komt de Minolta Dimage F100 uit?

Of zoeken op F100 in de Titel:
GoT > Zoeken > 7 topics gevonden, pagina 1/1
Lijken mij aardig relevante topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
ok verkeerde topic kan ik me vorostellen..deze werden altijd gemoved zover ik weet ?

Ennuh wanneer komt de minolta uit is niet echt een topic waar ik om vroeg, zo ook niet s404 en f100..

ik vroeg wie hem had en heo ze hem vonden ?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moven is pure service. Je hoort een topic op de juiste plek neer te zetten en de standaard actie is nog altijd een hangslot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
nou beetje meer service had ik dan wel verwacht. Al helemaal van floris.

Maar goed tis al goed. Zoek ut zelf wel uit. Tis maar goed dat ut hier geen winkel is, want de service is dan mooi :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Capoeirist schreef op 04 november 2002 @ 20:35:
nou beetje meer service had ik dan wel verwacht. Al helemaal van floris.

Maar goed tis al goed. Zoek ut zelf wel uit. Tis maar goed dat ut hier geen winkel is, want de service is dan mooi :r
Ik vind dit nogal een flamende reactie van je.

Jij bent boos omdat je topic opslot is gegooid, teneerste had je dan floris een maitje sturen.
Jij bent boos omdat je niks kan vinden, er wordt hierboven aangegeven dat er genoeg te vinden is en je wordt heel netjes geholpen.

Wil je dan dat alles hier op een bordje wordt aangegeven ?
Als dat namelijk je intentie is dan kan je beter naar beginnersweb gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Capoeirist schreef op 04 november 2002 @ 20:35:

Dat had je toch al gedaan :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Airwolf stel je niet zo aan. kleine kids zijn/horen hier niet. Dus ga me niet verwijzen naar beginners web ofzo.

Ga niet eens verder in discussie.

BlackD : duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kom op Capoerist, erken gewoon dat het wel te vinden was en dat je ook een keer een foutje gemaakt had.... gaan we daarna weer gewoon lekker verder.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Capoeirist schreef op 04 november 2002 @ 21:19:
Airwolf stel je niet zo aan. kleine kids zijn/horen hier niet. Dus ga me niet verwijzen naar beginners web ofzo.

Ga niet eens verder in discussie.

BlackD : duh
Beginnersweb is anders wel dé plek om alles op een bordje aangereikt te krijgen. Hier zul je geavanceerdere users vinden, maar dan word ook wel van je verwacht dat je zelf wat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online

Staat nou niet echt duidelijk in je topic, ja alleen dit:
Reviews zeggen dat het leuk huis tuin en keuken ding is en goed voor amateur fotograven...
Welke reviews / sites ?
Das al 1 reden om hem op slot te gooien, imho.

Er staan een boel linkjes naar review sites in de FAQ van GT. Zie ik ook niets van terug in je topic, laat staan Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy, staat ook een boel in over welke digicam en links naar de topics met alle digicams en ervaringen?
Das reden 2 om hem op slot te gooien, imho.

Topic voldoet nie echt aan eisen van GT, dus geen move maar slot.

Gebeurt met topics die in OH staan en eigenlijk in WOS horen, maar niet aan de policy voldoen ook.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
ok ok dan zal ik ut idd wel fout gedaan hebben. Excuses etc. en voila :)

En toch ben ik ut er niet mee eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

en toch had je een mailtje moeten sturen volgens die sticky...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.