KT3 Ultra2 => Sticker op socket

Pagina: 1
Acties:

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Gisteren bouw ik PCtje voor iemand, op basis van een MSI KT3 Ultra2.. Fijn moederbord, en op het socket zit zo'n mooie sticker "heat protection". Allemaal leuk en wel. Ik haal die sticker er gewoon af, zonder forceren ofzo, blijft er gvd een hele papier laag achter op de socket die vastkleeft.. Ik heb een hele tijd alles eraf gedaan, maar helemaal is het niet weg, er zijn nog heel kleine stukjes papier die in de gaten van de socket zitten..

1) De PC draait wel, maar kan er niks mislopen?
2) Nog mensen die dit voorhadden?

Jupiler

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:29
verbrand zelf wel weg :+ :D
Ik zou toch wel ff in de gaten houden.

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
PC is niet van mij, maar van iemand die er weinig van kent.. Dus die kan het niet echt in de gaten houden.

Wat zou er kunnen gebeuren ?

Lijkt me niet dat het te warm wordt, of zijn de pinnen van de CPU dan echt zo warm?

Op de vlakjes tussen de gaten van het socket heb ik alles kunnen verwijderen, maar het viel niet te vermijden dat er kleine deeltjes in de gaten slopen..

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Pinnen worden vrijwel niet warm, systeemkastwarm ongeveer zal rond de 30 graden zijn denk ik zo. Zolang die pinnen gewoon goed contact maken is er geen probleem. Zou even voor de leuk een paar stabiliteitstestjes draaien...kan nooit geen kwaad.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:32
Zijn bepaalde batches waarbij er te sterke lijm is gebruikt, kennelijk heb jij er daar een van. De beste manier is om met een haarphonne (schrijf je dat zo?) de socket sticker eraf te halen. Pas wel op, doe dit voorzichtig!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Is nou al te laat hoor :)

Ik denk wel dat de pinnen goed verbinding maken, PC draait iig wel stabiel.

En als het misloopt horen jullie het vast wel :Y)

Verwijderd

IK heb het zelfde probleem gehad met het zelfde mobo
Was ook eerst in de veronderstelling dat die sticker er wel makkelijk af zou gaan, maar was dus niet zo bleef ook plakresten achter
Maar PC loopt nu wel OK, gewoon afwachten tot die onploft :D

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Yeah, exact hetzelfde hiero..

En maakt mij niks als ie ontploft, is niet de mijne :p

En er is nog steeds iets als garantie he ;)
Pagina: 1