Toon posts:

GeForce2 GTS, wat levert dat op met een Voodoo2 12

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GeForce2 GTS, wat levert dat op met een Voodoo2 12??
Remt dit af, of gaat dit beter??

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
zijn ook al erg veel posts over geweest ...een voodoo2 werkt los van je primary videokaart..kan ze niet tegelijk gebruiken...bovendien is de gforce een enorm stuk sneller ..in other words..having a gforce gts..en dan spelletjes draaien met je voodoo2..ja..dat remt af

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Topicstarter
Dus die GeForce2 GTS is wel een stuk beter als mijn oude vertrouwde Voodoo2 12mb!!

BETER!! Kan ik Quake3Arena een keer in hoge resolutie spelen zonder dat hij afremt!!!
Lachu!!! DM spelen met 20 man zonder afteremmen!!

Hmm shit wachten tot en met vrijdag

• gp007
  • Laatst online: 06-02 13:10

gp007

greetings

ik zal het je anders vertellen gooi die voodoo 2 maar aan de kant..:)
gebruik alleen die gforce nou maar....die voodoo 2 heb helemaal geen nut..:):)
ik heb mijn voodoo 2 al sinds ik mijn voodoo3 nie meer gebruikt in het zelfde systeem.
ik heb nou ook een gforce 2 DDR da vliegt...:):)

Q9450@3.52 - Gainward GTX295

• amsterdammertje
ach..heb zelf het goedkope broertje van de gts...de mx...en draai ( en nee..niet overgelockt en ik overdrijf niet..) quake3 probleemloos en soepel op een resolutie van min 1280x1024 alles trilinear etc...dus..ja..het is een enorme vooruitgang..maarja..dat mag ook wel voor die centjes ;)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Verbrand die Voodoo 2 maar, ik kan hier in 1280x1024x32 nog met een hoge framerate spelen, 1600x1200x32 zal ook vast wel willen, maar mijn scherm gaat dan maf doen.
Maar wat had jij dan gedacht? De 3D kaart van dit moment trager als een V2 van 3 jaar oud?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

JEZUS }:O!! ja een GeForce2 gts is VEEL sneller dan een Voodoo 2, wtf zou die dan te koop zijn als ie zo slecht was en als ie zo duur was dan kocht niemand hem ja .... please lees eerst eens wat meer reviewz >:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
mmmmm misschien is mijn Monster 3D 4MB wel supersnel, zal mijn GTS is vervangen :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ya hehe lijkt me een goed plan ik ga morgen meteen naar de Antiek pc hardware-boer :P

• amsterdammertje
kheb nog een diamond s3 2000 liggen met geloof ik maarliefst 2mb geheugen ;) ...draait windows erg snel..maarja...640x480 sucks op een 19" monitor :)..krijg je icoontjes van (ok..nu overdrijf ik wel) 10cm?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm
mijn voodoo2 12 mb verbranden??
NEEEEE
Ik had laatst die van mijn vader verkocht op ibazar (dezelfde) bracht mij 100,- op.
50,- erbij en je hebt een bassbox en 2 kleine boxen erbij.
En ik heb al 2 boxen. Dus nu 4 boxen en een bassbox: Doulbe!!
Watn ik heb een Sounblaster live! waar je twee sets op kan aansluiten

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-08 15:03

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Als iemand ze voodoo2 12 mb aan wil doorverkopen mail me dan ff heb r wel 50 piek voor over :)
zoek r eigenlijk 2.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1