Tussen mijn tv en monitor zit wel twee meter dus daar zal het wel niet aan liggen.
Maar ik heb gehoord dat het misschien aan mijn voeding ligt, is er iemand die dat ook denkt??
Maar ik heb gehoord dat het misschien aan mijn voeding ligt, is er iemand die dat ook denkt??
Ik denk zelf eerder een storende bron, zoals speakers of inderdaad een TV, draai en schuif eens een beetje met de monitor en kijk of het minder wordt.
succes
succes
IK heb alles al geprobeerd.
Speakers weggehaald, hele monitor een meter verplaatst maar het heeft allemaal niks geholpen.
En als mijn tv niet aan is kan hij ook geen trilling op mijn beeld veroorzaken dink ik.
Speakers weggehaald, hele monitor een meter verplaatst maar het heeft allemaal niks geholpen.
En als mijn tv niet aan is kan hij ook geen trilling op mijn beeld veroorzaken dink ik.
Magnetron in de buurt?
"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)
Verwijderd
je had het over een voeding.. waarvan???
wat vaak wil helpen is ff de frequentie van je kaart te veranderen... >85Hz doet wonderen!
en mocht echt helemaal niets lukken... dan ken je altijd nog een lap aluminiumfolie om je monitor plakken.. staat niet zo mooi, maar is wel zeer effectief!!... tis maar wat je belangrijker vind...
en mocht ie nou nog steeds blijven trillen..
tja, dan is waarschijnlijk je lijntrafo van je monitor defect... en dan zou ik heel snel een nieuwe kopen.. .want reparen wil je hem dan niet... of je moet cache teveel hebben..
mzzlz
wat vaak wil helpen is ff de frequentie van je kaart te veranderen... >85Hz doet wonderen!
en mocht echt helemaal niets lukken... dan ken je altijd nog een lap aluminiumfolie om je monitor plakken.. staat niet zo mooi, maar is wel zeer effectief!!... tis maar wat je belangrijker vind...
en mocht ie nou nog steeds blijven trillen..
tja, dan is waarschijnlijk je lijntrafo van je monitor defect... en dan zou ik heel snel een nieuwe kopen.. .want reparen wil je hem dan niet... of je moet cache teveel hebben..
mzzlz
Verwijderd
Al een ander monitor geprobeerd,
Ander videokaart,
Andere vga kabel met of zonder ferrietkern,
Loopt je vga kabel langs sterk stroomvoerende bedrading,
Andere resolutie,
Zijn er geen sterke magnetische velden in de buurt,
Aardstralen
Als je voeding te zwak zou zijn; alle kaarten eruit behalve je video, cdromspelers stekker eruit wordt ie een stuk minder belast.
Ik weet het niet.
Ander videokaart,
Andere vga kabel met of zonder ferrietkern,
Loopt je vga kabel langs sterk stroomvoerende bedrading,
Andere resolutie,
Zijn er geen sterke magnetische velden in de buurt,
Aardstralen
Als je voeding te zwak zou zijn; alle kaarten eruit behalve je video, cdromspelers stekker eruit wordt ie een stuk minder belast.
Ik weet het niet.
Verwijderd
The screen is shaking.
Check if there are any sources of strong magnetic fields such as TV,speakers, etc. nearby.If yes, remove them from the area of the monitor or change the position/direction of the monitor to avoid magnetic field interference.
The power voltage is within the specification of the monitor.
The signal timing of the computer is within the specification of the monitor.
Moire@correction is working properly.
http://www.iiyama.com
Check if there are any sources of strong magnetic fields such as TV,speakers, etc. nearby.If yes, remove them from the area of the monitor or change the position/direction of the monitor to avoid magnetic field interference.
The power voltage is within the specification of the monitor.
The signal timing of the computer is within the specification of the monitor.
Moire@correction is working properly.
http://www.iiyama.com
Laat ik ff dom commentaar leveren. Die trilling kan komen door vanalles (duh... hebben alle gasten voor mij al aangegeven). Maar het kan ZELFS liggen aan zo'n dikke stekker voor bijvoorbeeld je modem (dikke stekker = voeding voor de modem = adapter). Ik ben 2 dagen aan het zoeken geweest naar de oorzaak van trillingen in mijn monitor. Bleek dus door die ene adapter te komen die schuin onder m'n monitor lag (20 cm er vanaf). Ik hoop niet dat je net zo dom bent als ik, maar voor de zekerheid toch dit commentaar...
Nee ik heb geen adapter bij mijn monitor in de buurt dus daar ligt het niet aan.
Probeer de polariteit van je monitor eens anders te zetten, bij mijn Radeon kan ik dat in de drivers en heb ik ook geen problemen, maar ik had het probleem met mijn Viper 550 ook en dat ging weg als ik de polariteit veranderde in -,+ met bv. powerstrip ( www.tweakfiles.com )
kom net op Rage3d tegen dat er een nieuwe is
http://www.entechtaiwan.com/files/psbeta.exe
kom net op Rage3d tegen dat er een nieuwe is
Pak je pc op en ga ergens anders in huis zitten.
Prob over dan blijven zitten, anders nog eens verhuizen.
Prob over dan blijven zitten, anders nog eens verhuizen.
Pagina: 1