The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Het kan een geheugen probleem zijn, trek er eens een module uit en laat hem daar eens mee lopen..
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Nou uhmmm...Waarschijnlijk zit er een foutje in de bios of iets dergelijks...aanraden of je bios is een keer te flashen en als het moederbord dat niet ondersteunt....¿¿¿ kijk ff of er kabels los zitten¿
als dat niet lukt dan zou ik hem gewoon ff laten checken bij de shop waar je hem hebt gekocht...en als die er niet uikomen....dan is denk ik je moederbord niet helemaal goed
Heb je al in de handleiding van je mobo gekeken wat de aanhoudende piepjes betekenen?
Verwijderd
Het kan gebeuren dat bij het insteken van een interface kaart (zoals je NIC) dat het moederbord een beetje doorplooit waardoor andere interface kaarten lichtjes uit hun slot gedrukt worden. Vooral AGP sloten hebben hier vlug last van. Gewoon tegen elke instekkaart nog is duwen. kan helpen. Indien je denkt dat het aan het geheugen ligt kan je misschien eens kijken op www.bootdisk.com daar vind je de link naar een opstartdiskette die je geheugen kan testen.
in het boekje van me mobo staat niks over piepjes etc. daar had ik zelf al gekeken, heb ook kabels en cpufan gecheckt dat was et ook nie, maar AGP kaart aandrukken heb ik nog nie geprobeerd. anders idd maar eens het geheugen checken.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Pagina: 1