PC crasht en geeft aanhoudende piep

Pagina: 1
Acties:

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 14:54

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
ik zit met het volgende probleem:

soms loopt mijn pc vast en hij piept dan, niet een keer, maar hij blijft gewoon aanhoudend een pieptoon geven, totdat ik em reset en dan werkt alles gewoon weer. het is voor zover ik weet niet in een bepaald programma, dus was ik bang dat het aan de hardware lag (ook de reden dat ik het hier post).

weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn???

specs zoals in sig, behalve dat ik onlangs NIC heb vervangen door 10/100 3COM.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Orion84

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Niemand?????

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Het kan een geheugen probleem zijn, trek er eens een module uit en laat hem daar eens mee lopen..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Orion84

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
er zit maar eentje in dus dat wordt enigzins lastig :'(

• Orion84

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
verders echt niemand een enkel idee, ik vindt het namelijk nogal een eng verschijnsel

Verwijderd

Nou uhmmm...Waarschijnlijk zit er een foutje in de bios of iets dergelijks...aanraden of je bios is een keer te flashen en als het moederbord dat niet ondersteunt....¿¿¿ kijk ff of er kabels los zitten¿ :) :S als dat niet lukt dan zou ik hem gewoon ff laten checken bij de shop waar je hem hebt gekocht...en als die er niet uikomen....dan is denk ik je moederbord niet helemaal goed

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:53
Heb je al in de handleiding van je mobo gekeken wat de aanhoudende piepjes betekenen?

Verwijderd

Het kan gebeuren dat bij het insteken van een interface kaart (zoals je NIC) dat het moederbord een beetje doorplooit waardoor andere interface kaarten lichtjes uit hun slot gedrukt worden. Vooral AGP sloten hebben hier vlug last van. Gewoon tegen elke instekkaart nog is duwen. kan helpen. Indien je denkt dat het aan het geheugen ligt kan je misschien eens kijken op www.bootdisk.com daar vind je de link naar een opstartdiskette die je geheugen kan testen.

• Orion84

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
in het boekje van me mobo staat niks over piepjes etc. daar had ik zelf al gekeken, heb ook kabels en cpufan gecheckt dat was et ook nie, maar AGP kaart aandrukken heb ik nog nie geprobeerd. anders idd maar eens het geheugen checken.

Pagina: 1