Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn 9 nieuwe Nokia producten aangekondigd op de Nokia Mobile Internet Conference in Munchen.
Strong support for high-quality color and MMS, as well as innovative new enhancements

Nokia today introduced the latest additions to its strong portfolio of phones, with high-quality color displays, Java (TM) and multimedia messaging (MMS) support in the active, classic, fashion and premium categories, as well as a mobile entry phone, a new messaging device, and three new mobile enhancements. Nokia also announced its intention to bring mobility to the games industry.

Nokia will bring mobility to the games industry by offering console quality games for a new mobile game deck product category. The rich games will be distributed on memory cards. Mobile gaming interactivity will reach new levels together with game optimized mobile devices that offer consumers a truly rich, interactive mobile gaming experience. Nokia will introduce the first game optimized product in the mobile game deck category, the Nokia N-GageTM mobile game deck, together with branded game titles from top games publishers and developers in February 2003.

New messaging device and five phones for a wide range of consumers

The Nokia 6800, with its innovative design, is the first messaging device optimized for efficient text input. Mobile professionals can take advantage of its easy-to-use full keyboard for personal information management and messaging or otherwise inputting text. The Nokia 6800 also comes with a high-quality color display, SyncML support, email support, a stereo FM radio, as well as Java and MMS
support.** The dual band Nokia 6800 is expected to start shipping in the first quarter 2003 in Europe, Africa and Asia.

The Nokia 7250 is a svelte fashion phone with an integrated CIF camera. Boasting a full color display, support for MMS** and Java, the Nokia 7250 also incorporates a stereo FM radio and tri-band functionality. The Nokia 7250 is expected to start shipping in the first quarter 2003 globally.

The Nokia 6100 phone, the world's smallest and lightest GPRS, MMS** phone with color display, has a slim, streamlined shape with a wide complement of features. It is a tri-band mobile phone functioning around the globe wherever GSM/GPRS 900/1800/1900 networks are available. The Nokia 6100 phone is expected to start shipping before the end of 2002.

Reflecting today's trends in bold yet functional active lifestyle attire, the Nokia 5100 combines wearability and durability with tri-band functionality (EGSM 900/GSM 1800/1900) The Nokia 5100 phone also includes a full color display, Java and MMS functionality**, wrapped in a modern design created to inspire people with an active leisure lifestyle. Shipments are scheduled to begin globally in the first quarter 2003.

The Nokia 8910i links genuine materials with functionality and elegance in inspired ways, thereby continuing the successful design path of its predecessors. Offering MMS**, Java, Bluetooth wireless technology, HSCSD and GPRS, the sleek titanium-cased Nokia 8910i is clearly a premium phone in a class of its own. Deliveries of the Nokia 8910i (EGSM 900/1800) are expected to start in the first quarter 2003 in European, African and Asian markets.

The Nokia 2100 is the first mobile entry product, an affordable and easy-to-use mobile phone for voice and text messaging to cater to first time users in low mobile penetration markets in Europe, Africa and Asia Pacific. The Nokia 2100 is expected to be commercially available during the first quarter of 2003 in Europe, Africa and Asia Pacific.

Developers interested in creating software applications Nokia phones can source product specifications, get technical assistance and download tools from Forum Nokia, Nokia's global developer program, at http://www.Forum.Nokia.com.

Innovative mobile enhancements

The Nokia Observation Camera is a unique stand-alone imaging device that allows users to request and receive information remotely. This can be done by simply sending a text message to the Observation Camera, which may be installed in various places. When the Observation Camera receives the request message, it takes an image and sends it to the mobile phone number or an e-mail address defined in the message. The images are sent as an MMS.** The Nokia Observation Camera operates within the GSM 900/1800 network coverage area in GPRS environment and is expected to start shipping in the second quarter, 2003. It will be available in Europe, Africa and Asia.

The Nokia Camera Headset HS-1C is a combined easy-to-wear digital camera and headset enhancement for compatible Nokia phone models with the Nokia Pop-PortTM interface connector.* The Camera Headset enables users to take digital images and send them as MMS with text, image, and/or audio content.** The Camera Headset will start shipping globally in December 2002.

The Nokia Music Stand enhancement allows the Nokia 7250 phone's built-in radio to be played through high-quality stereo speakers, simply by placing the Nokia 7250 into the stand. The Nokia Music Stand also works with the Nokia 6800 via its Pop-Port connector. It will be available in the first quarter 2003 globally.

About Nokia Mobile Internet Conference
The Nokia Mobile Internet Conference is an annual event bringing together developers, content provides and network operators to showcase the latest developments in mobile communications and innovative mobile services. For more information, please visit http://www.nokia.com/nmic/
Hier is een link met alle nieuwe producten van Nokia: http://www.nokia.com/nmic/new_releases.html

En nog wat plaatjes. :D

Nokia 7250
http://www.nokia.com/phones/7250/
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/7250/pics/7250_index_covers_pu.jpg

Nokia 6800
http://www.nokia.com/phones/6800/
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/6800/pics/6800_popup.jpg

Nokia 6100
http://www.nokia.com/phones/6100/
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/6100/pics/xpress_on_color_popup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, leuk... Maar wat is het doel van je topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik vind die Nokia 6800 qua kleurstelling heel erg op de al weer wat oudere nokia 8810 lijken, ik vind het ook echt een mooi apparaatje. Vraag me dan ook gelijk af hoe lang mijn 7650 het nog in mijn broekzak uit houd. Die 5100 is ook een leuk speledingetje. De rest is redelijk standaard behalve die 7250, die door de kleuern gewoon lelijk is. Ben trouwens heel benieuwd hoe die Observation Camera zal werken.

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 05:27
hmm ik vind die nokia 6100 nog t leukst eruit zien van de plaatjes hierboven de rest is mij te futuristisch. :(

ik hou het wel bij mijn samsung t-100 een andere soort telefoon met een gejatte menuindeling van de nokias(mijn mening dan eh)

maar ben benieuwd naar de andere modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 16:12:
uuhh ... informatievoorziening. ;) Of moet elke post een specifieke doel hebben? :?

Persoonlijk vind ik de Nokia 6100 het meest interessant. Klein en dun met een kleurenbeeldscherm. Van mij hoeft er geen digitale camera bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:42

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

The Nokia 6800, with its innovative design, is the first messaging device optimized for efficient text input
Volgens mij vergeten ze hun eigen 5510 :+

Maar die 6800 is wel erg geinig... vangt eigenlijk op een zeer fraaie manier direct het grootste nadeel van de 5510 op: het formaat... ik ben benieuwd!

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 14:52

Twarp

just grin...

Hmm nice, kep zelf de 6510 en een 5510, nu zijn ze gecombineerd.

Meh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Ik vind die 6800 inderdaad ook wel geslaagd ja ;).
Alleen ben ik benieuwd hoe robuust die constructie is, ik ben namelijk nogal goed in het om zeep helpen van GSM's :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 16:12:
wat denk je zelf, info doorgeven aan de rest! :)

Bedankt voor de linkies, en wat gebeurt er nu met de prijzen van de overige, gaan die nog zakken :P

en die 2100 is ronduit lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly
  • Laatst online: 23-05 11:04

fly

Live Is Just.........

Ja ik vind die 6800 ook wel mooi. en een goede oplossing voor die toetsenbord.. alleen wordt hij denk ik best dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

woej!

nokia komt weer met wat mooie spulletjes :P
Denk dat ik toch maar voor de 6610/7210 ga omdat hier niet echt iets vernieuwends (en bruikbaar voor mij) tussen zit.

Alleen die 6800 lijkt me wel wat voor de zakelijke markt, voor mensen die hele stukken wil typen is zo'n groot toetsenbord wel handig. En toch blijft hij (zo te zien) erg compact, een hele mooie oplossing i.t.t de 5510

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

gedver, die 7250 ver**kt het 1337 design van de 7210 (die hier naast me ligt ;)) weer gigantisch :( enne, 'bout die 2100 is dat een wegwerptoestel ;) (NOFI)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:42

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

KeeZ schreef op 04 november 2002 @ 17:16:
enne, 'bout die 2100 is dat een wegwerptoestel ;) (NOFI)
In onze westerse, verwende ogen misschien wel maar voor een markt waar GSM (zoals in Afrika*) nog niet zoveel gebruikt wordt kan zoiets juist een goede zet zijn.

*) Niet dat ik over een paar jaar verwacht al die kansarme kindjes te zien SMS-en maar er zijn natuurlijk genoeg gebiedsdelen waar de ontwikkeling op een hoger niveau komt

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
waha en die release dates

tel daar maar minimaal 1 jaar bij op

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die 6100 een beetje gejat van siemens met die navigatie knop....
k*t nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Er is niet echt iets super nieuws aan, als ze nou eens een gsm met touchscreen zouden introduceren als de Ericsson P800, maar het enige wat nieuw is is hier alleen een nieuw design.
Wat ik ook nog mis is de bluetooth ondersteuning, dat lijkt me erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Laatst online: 26-09 13:25
Hmm, ik vind de 7250 juist een stuk eleganter en chiquer dan de 7210, die meer een kermistelefoon is imho :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die phones zien er wel heel erg leuk ui!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Ik vind ze er leuk uitzien, maar WAAROM GEEN BLUETOOTH? |:(

Zeker die 6100 was dan helemaal af geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp ook niet waarom Nokia geen Bluetooth implementeert in deze nieuwe telefoons. Toch is toch niet zo lastig om een extra chipje bij te plaatsen. Alleen de 8910i heeft bluetooth. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Niet online
de 6310i ook. De 7650 ook, maar da's alleen voor data en niet voor voice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
ik moet zeggen: ik heb een nokia 7210 en ik moet nou niet echt bekennen dat ik nu al spijt heb van mijn aankoop. de 7210 loopt qua specs erg goed mee, behalve geen digicam en ik vindt dat alleen de 6100 qua ontwerp wel erg mooi is.

die 7250 bijvoobeeld vindt ik echt foeilelijk...

nee, ik houdt het bij mijn 7210 en ben er erg blij mee.

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
over design valt natuurlijk te twisten :+

neem de nieuwe Nokia 5100, t.o.v. de 5210 vind ik hem er al weer een stuk beter uit zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/5100/pics/pp_5100_xpress.jpg

de Nokia 7250 daarentegen vind ik met die kitsch kleurtjes nog lelijker geworden
alleen die grijze versie is nog enigszins te pruimen

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/7250/pics/7250_index_covers_pu.jpg

en dan de Nokia 8910i :9~ die was al het mooist van alle huidige Nokia's en wordt in deze zwarte editie met kleurenscherm echt vet, waarschijnlijk ook vet duur (> €1000,-) :(

Maar na introductie van de Nokia 3650 en 3510i ( :r ) vind ik Nokia toch weer de betere weg ingeslagen, hoewel we dat pas over ik schat een jaar met zekerheid kunnen zeggen, als deze toestellen dan echt beschikbaar zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 12:12

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Denk dat ik die 7210 maar ff oversla en w8 op de nieuwe lading :)

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
van de moosite bijna de pic vergeten ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/nokia_8910i_1

oh ja, Nokia deelname aan de game console markt: N-Cage

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/n_gage_01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Niet online
Zo, dat ding lijkt wel erg veel op mijn GBA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 6100 is wel heeel 1337 :9~ (vooral die lichtblauwe):
Afbeeldingslocatie: http://nds1.nokia.com/press/photo/hot/jpeg/6100_hottopics_low.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die 6800 wel heel strak. 6100 vind ik niet zo mooi, beetje kruising tussen 8210 en 3210?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ALS ZE MAAR KUNNEN BELLEN is m'n motto bij Nokia want dat is hetgeen waar de Nokia's het meeste moeite mee hebben. Uit ervaring weet ik dat dit het moeilijkst is:

3210: 2x omgeruild door Nokia wegens plotseling uitvallen
3310/30: 3x omgeruild door Nokia wegens plotseling uitvallen
6150: tot 4x toe gerepareerd omdat ik regelmatig de melding 'plaats simkaart' kreeg (nooit opelost)
6210: En....deze valt na een jaar en een paar weken ineens uit. Nokia laat je in de stront zakken omdat je jaartje garantie verlopen is. Leuk: Toestelletje van 1000 piek toen ik 'm kocht. Volgens de consumentenbond hoort zo'n ding 't toch wel 4 jaar te doen. Echter Nokia reageert niet op m'n klacht dus na bijna 2 jaar sta je nog steeds in de kou.

Ik spring zuinig om met m'n mobieltje maar blijkbaar willen ze niet echt. Ook van veel vrienden en kennissen hoor ik deze klachten. M'n broer, zus, (3330) hebben dezelfde problemen gehad. Die van m'n vriendin is ook uitgevallen (3310) (waarom heeft iedereen die 3310/30?!) De 3330 van m'n vader is vorige week 't display van uitgevallen en die van 2 collega's op m'n werk daarvan klaagt 1 ook over plotseling uitval en 1 is vorige week vastgelopen tijdens bellen en doet het niet meer. Een andere collega klaagt over vastlopende menu's in z'n 8310.

Nokia mag dan wel DE trend zijn maar qua garantieafhandeling zijn 't varkens en zodra je toestel 365+1 dagen oud is sta je in de kou. Sowieso is het onzin dat die dingen zo vaak uit moeten vallen.... Ik vraag me af waarom dat niet meer besproken wordt want zoals je ziet is het mij nogal op gaan vallen en hou ik het een beetje in de gaten. De resultaten zijn nogal opmerkelijk.

Antwoord op de vraag 'waarom koop je dan nog een Nokia?': Tja, dat is natuurlijk een vraag die makkelijk te stellen is maar ik zoek de fout eerst bij mezelf. Uit de geluiden uit m'n omgeving maak ik echter op dat ik dat niet meer hoef te doen want ik ben dus niet de enige met ellende. Ik was geneigd om een ander model Nokia te proberen puur omdat ik dacht dat het toch niet zo kon zijn dat alle toestellen problemen hebben.....

Ik lok hier geen 'ja maar ik heb nooit problemen'-reactie uit (daar ga ik verder ook niet op in)want ik geloof direct dat er mensen zijn die er prima tevreden mee zijn. Voor de twijfelaar wil ik echter waarschuwen: Zelfs al spring je zuinig met je spullen om, dan nog heb je met een bepaald uitval te maken wat bij Nokia wel erg hoog is. Het enige wat ik met deze post wil zeggen is: PAS DUS OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan406
  • Laatst online: 26-08-2006
Toink schreef op 05 november 2002 @ 07:25:
.....
Ik lok hier geen 'ja maar ik heb nooit problemen'-reactie uit (daar ga ik verder ook niet op in)want ik geloof direct dat er mensen zijn die er prima tevreden mee zijn. Voor de twijfelaar wil ik echter waarschuwen: Zelfs al spring je zuinig met je spullen om, dan nog heb je met een bepaald uitval te maken wat bij Nokia wel erg hoog is. Het enige wat ik met deze post wil zeggen is: PAS DUS OP.
Daarom heb ik mijn 7210 ook bij BelCompany (geen reclame) gekocht....daar geven ze 2 jaar garantie...1 jaar nokia gar. en 1 jaar worden de rep. kosten door BC betaald (als je em bij de nokia-store laat fixen, die (goh wat toevallig) ook van BC B.V. zijn).....dusj....en in 2 jaar heb ik echt wel een nieuwe....ik heb mijn 8310 al na 8 maanden verwisseld...nog nooit zo snel geweest ikke....;)

go go go !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nokia's worden steeds mooier :) Ik moet zeggen dat mijn voorkeur naar de 6610 gaat maar de 6100 en de 7250 zijn ook wel mooi >:) Maar de 8910i is ook sweeeet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ja, maar daar ging het nu dus niet om

Die 8910i is trouwens echt :9~ :9~

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toink schreef op 05 november 2002 @ 07:25:
ALS ZE MAAR KUNNEN BELLEN is m'n motto bij Nokia want dat is hetgeen waar de Nokia's het meeste moeite mee hebben. Uit ervaring weet ik dat dit het moeilijkst is:

Hoe weet jij dat de uitval bij de Nokia's ERG HOOG is? |:(
Wil je dit onderbouwen met cijfers? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 05 november 2002 @ 09:38:

[...]

Ja, maar daar ging het nu dus niet om

Die 8910i is trouwens echt :9~ :9~
Helemaal met je eens :Y)
Me Wanna Have :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op, dit zijn reclame foto's. Denk maar niet dat de beeldkwaliteit ooit zo goed wordt. Net zoals met die baksteen, de 7650. Als je deze plaatjes via je pc bekeijkt, wordt je kotsmisselijk. Volledig vervormd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

Ik vind die Nokia Music Stand wel lachen!
Kan je lekker radio luisteren, handsfree bellen en ook nog je discman/mp3 player op aansluiten (terwijl je GSM oplaadt)!!
Ben benieuwd wat die gaat kosten (en of mijn 8310 erin past).

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/musicstand/pics/6800_musicstand.jpg

Edit:
Shit!
Which phones are compatible with the Music Stand?
The Nokia 7250 and Nokia 6800 phones.

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
MrTinux schreef op 04 november 2002 @ 17:19:

*) Niet dat ik over een paar jaar verwacht al die kansarme kindjes te zien SMS-en maar er zijn natuurlijk genoeg gebiedsdelen waar de ontwikkeling op een hoger niveau komt
Zeg nooit nooit, ik ben zelf in een van de armste landen van Afrika geweest, Malawi, maar daar zijn meer mobile telefoons te vinden dan vaste telefoons.
Daar is gewoon het telefoon netwerk nog niet aangelegd, en ivm de aanlegkosten.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Percentages heb ik niet, MeKnowJack, maar ik ken werkelijk NIE_MAND die geen problemen heeft (gehad) met z'n 3310/30. Gezien het feit dat ik zo'n 12 man ken met zo'n ding is dat niet echt een happy-prognose voor een uitvalspercentage. Als je m'n post leest dan zie je ook dat ik m'n mening niet uit de lucht graai.

HassanJassan: Bedankt voor je zinvolle reactie want ondanks mijn ontevredenheid over de betrouwbaarheid van Nokia vind ik de modellen wel mooi en de werking bevalt ook. Misschien iets om te overwegen voor een volgende keer. Sowieso is volgens de Europese wetgeving vanaf dit jaar minimaal 2 jaar garantie verplicht op consumentenspul.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Die n-cage is misschien wel een goede zet! Mits hij een beetje draagbaar is natuurlijk.

Voor de rest vind ik de nieuwe nokia's ert echt lelijk uitzien :r

Qua functies gaan ze goed vooruit! Waarvoor hulde, maar het is dan weer jammer dat ze Bluetooth niet integreren.... Niet dat ik Bluetooth gebruik met mijn t68i, maar zodra daar betaalbare headsets voor komen, denk ik er sterk aan om dat te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 12:03

FastBunny

Give it the Works !

Wat ik wel eens wil weten is welke nokia's er gebruik gaan maken van de 6210 carkit serie :/

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

FastBunny schreef op 05 november 2002 @ 11:40:
Wat ik wel eens wil weten is welke nokia's er gebruik gaan maken van de 6210 carkit serie :/
Waarschijnlijk geen van alle...

Nokia heeft een nieuw soort aansluiting ontwikkeld, en die zit op al deze telefoons waarschijnlijk. Dus nog 1 keer een nieuwe carkit, en als het goed is kun je dan een lange tijd vooruit...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Toink schreef op 05 november 2002 @ 11:02:
Percentages heb ik niet, MeKnowJack, maar ik ken werkelijk NIE_MAND die geen problemen heeft (gehad) met z'n 3310/30. Gezien het feit dat ik zo'n 12 man ken met zo'n ding is dat niet echt een happy-prognose voor een uitvalspercentage. Als je m'n post leest dan zie je ook dat ik m'n mening niet uit de lucht graai.

HassanJassan: Bedankt voor je zinvolle reactie want ondanks mijn ontevredenheid over de betrouwbaarheid van Nokia vind ik de modellen wel mooi en de werking bevalt ook. Misschien iets om te overwegen voor een volgende keer. Sowieso is volgens de Europese wetgeving vanaf dit jaar minimaal 2 jaar garantie verplicht op consumentenspul.....
Tja ik ken tenminste 3 mensen die de nokia3310 al 2 jaar gebruiken en er gemiddeld mee bellen. Denk hierbij aan 4 uurtjes per maand ofzow.

Ik doe zelf nooit veel langer met een telefoon omdat ik gewoonweg VEEL te veel bel. +- 300 uur per jaar.. (incl. gebeld worden) daar slijt een telefoon gewoon van.

ps. Waar je telefoon ook heel erg van slijt is het altijd meezeulen in je broekzak. En gewoon meenenemen als je gaat stappen etc. etc. zweet.. andere rotzooi.. noem maar op.
FastBunny schreef op 05 november 2002 @ 11:40:
je bedoelt Cark91... deze heeft inderdaad 5 jaar trouwe dienst erop zitten en wordt volgens mij nu uitgerangeerd.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
koen schreef op 05 november 2002 @ 00:14:

oh ja, Nokia deelname aan de game console markt: N-Cage

[afbeelding]
Ziet er leuk uit,....
Specs???? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Kvind dit ook een leuk mobieltje...als je gewoon op zoek bent naar een heel simpel niet te groot mobieltje, lekker mainstream. Wel erg vierkant, maar daarom misschien ook wel leuk.

Dimensions: 105.5 x 44.2 x 20.5 mm, 77 cc

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/2100/pics/2100_index_p1.jpg

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 12:03

FastBunny

Give it the Works !

intert0y schreef op 05 november 2002 @ 12:13:

je bedoelt Cark91... deze heeft inderdaad 5 jaar trouwe dienst erop zitten en wordt volgens mij nu uitgerangeerd.
Ja die bedoel ik :) Kan je dan wel alleen een houder kopen en de rest behouden ofzo :? Of moet je echt een heel nieuw pakket kopen met een nieuw speakertje, nieuwe antenne, nieuwe control unit.

Alleen een houder zou wel handiger zijn :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vroeg ik mij ook al af, ik heb ook in 3 auto's de cark 91 zitten, en de nokia5110 is nu echt aan vervanging toe, komen er nog nieuwe telefoons voor die cark 91 of moet ik met zo'n monsterachtige 6310 rond gaan lopen? OF is de houder te vervangen zodat ik bijvoorbeeld een 6100 kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Alweer nieuwe Nokia's?? Jezus, blijven die gasten nieuwe modellen uitbrengen :(

Ben begonnen met Nokia 4 jaar geleden maar ben er aardig op afgeknapt tegenwoordig. En als ze aan de lopende band met nieuwe modellen komen dan is het echt een mode-produkt geworden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nokia heeft een nieuw type aansluiting, de POP poort hebt ik ook op mn 7210 :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 7650, al 3 maanden inmiddels en heb er nog steeds geen spijt van gehad. deze mag dan ook wel ruim een jaar met mij mee gaan lopen, werken, feesten,...

als je goed kijkt naar het 3D-model van de 6800 zie je dat er sleep kontactjes bovenop het toestel zitten. oxidatie en slijtage... niet erg prettig lijkt me, net als de 7110 had deze ook in de klp zitten deze kraakte altijd hierdoor.

en de bluetooth, heel jammer ik gebruik het nu voor de foto's van de 7650 ideaal, snel makkelijk en opzich niet eens duur!! een bluetooth adapter is gemiddeld net zo duur als IRDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt iedereen hier toch in godsnaam aan toestellen die fkn nog niet op de markt zijn !@!!@!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 16:06:
Dat vroeg ik mij ook al af, ik heb ook in 3 auto's de cark 91 zitten, en de nokia5110 is nu echt aan vervanging toe, komen er nog nieuwe telefoons voor die cark 91 of moet ik met zo'n monsterachtige 6310 rond gaan lopen? OF is de houder te vervangen zodat ik bijvoorbeeld een 6100 kan kopen?
Ik zou als `k jou was maar snel de 6310I gaan bestellen voor dat die ook niet meer leverbaar zijn!!

Dat worden namelijk de laatste toestellen die in de cark 91 gaan passen!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
hmm die ene lijkt net op een GBA ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Na deze telefoons gezien te hebben blijf ik erbij dat de 6610 mooier/beter is dan de nieuwe toestellen

maar das weer mijn bescheiden mening

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 00:40:
die 6100 is wel heeel 1337 :9~ (vooral die lichtblauwe):
[afbeelding]
nou zeg, die is me daar toch leet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Laatst online: 24-08 15:55
bah WEER geen bluetooth.. ik begrijp er geen bal van...

toch geile telefoontjes :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Laatst online: 01-08-2024
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:02:
Hoe komt iedereen hier toch in godsnaam aan toestellen die fkn nog niet op de markt zijn !@!!@!
welke bedoel je? de 7210 is al gewoon verkrijgbaar en de 8910 ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:21
Wat is nou het verschil tussen de 6100 en de 6610. Beide hebben kleurenscherm, Java, Polyfone beltonen, tri-band, MMS, IR enz. enz.

Is alleen de behuizing anders? Lijkt me een beetje raar om twee telefoons te introduceren die technisch identiek zijn, maar er anders uit zien :?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Tom_Paris schreef op 06 november 2002 @ 21:34:
Wat is nou het verschil tussen de 6100 en de 6610. Beide hebben kleurenscherm, Java, Polyfone beltonen, tri-band, MMS, IR enz. enz.

Is alleen de behuizing anders? Lijkt me een beetje raar om twee telefoons te introduceren die technisch identiek zijn, maar er anders uit zien :?
Dat is niet raar iig, de 6610 en 7210 zijn ook technisch identiek en zien er alleen maar anders uit...

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Niet online
Ja, zoals ik al eerder zei, vind ik het jammer dat nokia alleen de designs aanpast. Ze voegen er geen extra opties aan toe, zoals bluetooth headset, of touchscreen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tom_Paris schreef op 06 november 2002 @ 21:34:

De 6100 heeft geen radio. ;)

Vergelijkings site van nokia: http://www.nokia.com/phones/6100/faq_comparison.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2003/e3_640.jpg

ik wil 7250!!!!!

of

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2003/f5_640.jpg

zal wel fokking duur worden :|
Pagina: 1