Toon posts:

Compaq Evo 500 ombouwen naar Maxi(midi) Tower

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve lezers
Ik heb in het " gelukkige" bezit van een Compaq Evo serie 500 ( desktop ) Zo'n " laag ding waar alleen maar 1 HD in kan , 1 cd-rom speler en de videokaart zo'n kleintje moet zijn want anders past de kap er niet meer op pc"

Aangezien ik deze wil uitbreiden met wat meer HD ruimte / dikkere videokaart zal ik dus de spulletjes over moeten bouwen naar een andere toren ( maxi / midi ).
Aangezien COmpaq dus aardig uniek is met hun spullen is dus mijn vraag:
Zitten de schroefpunten van het moederbord in mijn pc op hetzelfde punt als van de standaard towers ?
Dat de pci / agp kaarten dan niet mooi vast zitten in de brackets is niet zo erg want daar vind ik wel wat op !
Het allerbelangrijkste is : kan het MOBO overgebouwt worden zonder veel probs en zo ja, weet iemand dan toevallig welke tower ik dan moet nemen etc ?

Elke info is welkom peeps !

Greetz

Ps: De pci extension hoeft niet mee aangezien ik die niet nodig heb

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik mag aannemen dat Compaq wel moederborden levert die de gaatjes op de plekken hebben die door de ATX standaard worden voorgeschreven. Kan je het niet gewoon een keer testen ofzo?

Verwijderd

Compaq kennende zal het wel weer niet passen, maar probeer het eens uit.

Verwijderd

download ftp://ftp.compaq.com/pub/...2j-0602a-wwen_rev1_us.pdf ff, ik denk dat je daar wel wat wijzer uit wordt.