- hardware always changes.. -
Aangezien ik ook een weekend aan het stoeien ben geweest met een router, kijk eens hiernaar. Denk dat je een eind komt. http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_etech.asp
succes!
succes!
er zit toch een heel duidelijke nederlandstalige handleiding bij, wat betreft de instellingen voor mxstream. en verder moet je natuurlijk de gegevens hebben die je van je isp hebt gekregen.
ben bij mijn oom 2 minuten bezig geweest om de boel te installeren.
maar wat lukt er niet?
ben bij mijn oom 2 minuten bezig geweest om de boel te installeren.
maar wat lukt er niet?
Ehm, dat is dus alleen de router. ik heb het over de ADSLMODEM en ROUTER in 1 apparaat. Die router heb ik ook in 1 minuut draaien, maar dit geval is iets complexer.
't is deze
't is deze
Is het al gelukt?Jester schreef op 05 november 2002 @ 11:02:
Ehm, dat is dus alleen de router. ik heb het over de ADSLMODEM en ROUTER in 1 apparaat. Die router heb ik ook in 1 minuut draaien, maar dit geval is iets complexer.
't is deze
* Heineken is benieuwd want deze modem gaat hier misschien ook aangeschaft worden
Verwijderd
Heb je al in de search gezocht?
Ik heb diverse posts over dit apparaat gedaan met allerlei aanwijzingen...
Zoek op "Sir Merc" en "E-tech"
Dit is een uitgebreide:
Adsl Splitter ism E-tech Modem -> Probs
Succes!
Zoek op "Sir Merc" en "E-tech"
Dit is een uitgebreide:
Succes!
Kijk, het probleem is dat MXStream grote verschillen heeft qua ADSL in vergelijking met Cistron. Cistron is lekker simpel: je krijgt gewoon een IP toegewezen, werkt perfect. Met MXStream moet je eerst nog eens connecten via een VPN! (sukkelsVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 11:35:
Heb je al in de search gezocht?
Zoek op "Sir Merc" en "E-tech"![]()
Dit is een uitgebreide:
Succes!
De diverse instellingen VPI/VCI zijn ook apart. Ik ben ondertussen ook met de mensen van e-tech zelf bezig, zodra ik de instellignen heb zal ik deze hier posten. Waarschijnlijk krijg ik die ook in combinatie met de goede firmware (speciale versies tussen de firmware voor BBNED en MXStream..)
Ik hou jullie op de hoogte
* Heineken wacht af
Hier krijg ik binnenkort ook een E-tech modem/router combi met Mxstream.
Hier krijg ik binnenkort ook een E-tech modem/router combi met Mxstream.
Pagina: 1