Mijn vriendin gaat binnenkort een tijdje naar Zuid-Korea verkassen om daar te studeren en nou vraag ik me af welke gsm standaarden ze daar gebruiken. Dit ivm het feit dat ze natuurlijk wel een paar mooie foontjes voor me mee mag nemen. Buiten natuurlijk de netwerk compabiliteit gaat het me ook om eventuele stroom-converters die er nodig zijn. Zou ook mooi zijn als ik nu al kan
op de beschikbare modellen. Iemand mooie links/goede raad?
volgens mij hebben ze daar gewoon gswm 1800 en 900 moet hier ook gewoon werken maar als je het zeker wilt weten kijk dan even op de site van vodafone daar staan in welke landen welk netwerk ze gebruiken
Van vodafone:
Operator informatie
Naam in display KTF
Netwerk frequentie CDMA
Netwerkcode 450 02
Website http://www.ktf.com
Opmerkingen per 30 seconden berekend. 1e 3 seconden gratis 1e minuut altijd berekend.
Om gebruik te kunnen maken van het CDMA-netwerk dient u te beschikken over een CDMA toestel. Deze toestellen, geschikt voor uw eigen GSM sim-kaart, zijn te huur in de KTF Global Roaming Centers. Deze zijn gevestigd in het Incheon International Airport, Seoul (Terminal 1F, Gate 10-11, openingstijden: 24 uur, 365 dagen) en het Jeju International Airport, Jeju Eiland (Terminal 1F, Gate 4, openingstijden: 08:00-21:00, 365 dagen) in Korea. De huurprijs is gemiddeld 1 US dollar per dag en er wordt een borg gevraagd.
Operator informatie
Naam in display KTF
Netwerk frequentie CDMA
Netwerkcode 450 02
Website http://www.ktf.com
Opmerkingen per 30 seconden berekend. 1e 3 seconden gratis 1e minuut altijd berekend.
Om gebruik te kunnen maken van het CDMA-netwerk dient u te beschikken over een CDMA toestel. Deze toestellen, geschikt voor uw eigen GSM sim-kaart, zijn te huur in de KTF Global Roaming Centers. Deze zijn gevestigd in het Incheon International Airport, Seoul (Terminal 1F, Gate 10-11, openingstijden: 24 uur, 365 dagen) en het Jeju International Airport, Jeju Eiland (Terminal 1F, Gate 4, openingstijden: 08:00-21:00, 365 dagen) in Korea. De huurprijs is gemiddeld 1 US dollar per dag en er wordt een borg gevraagd.
Okay, hier maak ik uit op dat je met een Vodafone abo je dus een mob kunt lenen (huren) in een shop. Maar is dit het enige netwerk wat ze gebruiken? Ik ben namelijk niet van plan om naar Korea te gaan...
*nofuturekid zit nu al een halfjaar in Noorwegen en mist z'n eigen pc
BTW: In Hongkong bijvoorbeeld kun je gewoon lekker je 900/1800 telefoon gebruiken...
*nofuturekid zit nu al een halfjaar in Noorwegen en mist z'n eigen pc
BTW: In Hongkong bijvoorbeeld kun je gewoon lekker je 900/1800 telefoon gebruiken...