Nummerbehoud + webaanbiedingen

Pagina: 1
Acties:

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:13
Over een paar maanden loopt mijn 2-jarig dutchtone abonnement af, en ik wil wel eens een nieuw telefoontje. (Heb nu een 8210)
Dit abonnement heb ik via gsmweb.nl besteld, en het volgende abo wil ik op dezelfde manier aanschaffen. (Hoeft niet per se bij gsmweb, maar de webwinkels zijn m.i. een stuk goedkoper)

Als ik het goed heb heb ik een paar maanden opzegtermijn van mijn contract (ff opzoeken) maar hoe moet dat nu als ik mijn nummer wil behouden?

Stel ik zeg mijn contract op, dan kan ik daarna toch mijn nummer niet houden? En als ik het niet opzeg, dan ga ik dubbel betalen, en als rechtgeaarde zeeuw doe ik dat liever niet natuurlijk...

Welke opties heb ik nu?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
bij de aanvraag van een nieuw abonnement moet je aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerportabiliteit, de rest regelen de providers onderling dan wel.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:13
Oké, maar dat betekent dus twee maanden vantevoren meedoen met een aktie, zonder opzegging van mijn abonnement?

En als ik bij Dutchtone blijf, kan ik dan wel mijn nummer houden? Ik las nl. in de search dat dat niet mogelijk was??

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
JerryH schreef op 04 november 2002 @ 15:53:
Oké, maar dat betekent dus twee maanden vantevoren meedoen met een aktie, zonder opzegging van mijn abonnement?

En als ik bij Dutchtone blijf, kan ik dan wel mijn nummer houden? Ik las nl. in de search dat dat niet mogelijk was??
Als je bij dezelfde provider blijft is nummerpotabiliteit eigenlijk niet aan de orde, ze hangen gewoon een ander (nieuwer) abonnement aan jouw telefoonnummer en dat is alles.

Ga je naar een andere provider dan kun je alleen je nummer meenemen als je daar een abonnement neemt, geen prepaid.
Bij o2 staat nogal wat info hierover op de website: http://ikkoku.o2.nl/help_...up_id=17&persoonlijk=true