Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
*beeeeep*
*beeeeep*
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea
Klein (VB) programmaatje schrijven dat via een execute commando (is dat exec ?) een selectie opstart. Handiger is de programma's bij elkaar op je desktop te zetten dmv van een shortcut.
Voor mij is VBA en VB hetzelfde, maar dat doet er niet toe, ikwil gewoon dat er selectie rondjes op het beeldscherm komen die ik kan selecteren en dat hij dan het bijbehorende programma opstartFastWallie schreef op 05 november 2002 @ 12:41:
Waarom met een macro (=VBA) als je het over VB hebt ?
Klein (VB) programmaatje schrijven dat via een execute commando (is dat exec ?) een selectie opstart. Handiger is de programma's bij elkaar op je desktop te zetten dmv van een shortcut.
*beeeeep*
Ik denk dat je het commando 'shell' bedoelt.FastWallie schreef op 05 november 2002 @ 12:41:
Klein (VB) programmaatje schrijven dat via een execute commando (is dat exec ?) een selectie opstart.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Voor mij is een auto en een vrachtwagen hetzelfde. Of een minicooper en een mercedesbusje. Is je de exacte gelijkenis tussen Word- en HTML-documenten wel eens opgevallen?MewBie schreef op 05 november 2002 @ 13:09:
[...]
Voor mij is VBA en VB hetzelfde, maar dat doet er niet toe, ikwil gewoon dat er selectie rondjes op het beeldscherm komen die ik kan selecteren en dat hij dan het bijbehorende programma opstart
Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea
*beeeeep*
MewBie: je mag van mij een nieuw topic openen, mits je duidelijk omschrijft wat je probleem is en wat je wilt bereiken. Lees anders even de Quickstart Guide door, daar staat in hoe je een topic moet openen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
![]()