Toon posts:

[JAVASCRIPT] Een script om?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ey,

Ik ben net nieuw hier en hoop dat jullie me kunnen helpen met een JAVAscript script, ik post het hier omdat ze me op andere fora niet konden helpen... Ik post hier onder de posts van het andere forum, misschien dat jullie me kunnen helpen?

Het gaat erom dat alleen de eerste keer dat je op de website komt er een URL-venster wordt geopend.

That's it. Hij moet dus de eerste keer een stukje van een andere website openen. Iemand een id?

Alvast bedankt...

Ik heb al op allemaal van dat soort sites gekeken... Maar ze geven alleen de text windows, en niet de code dat ie hem alleen opent bij de eerste keer dat je de site bezoekt...

Ik weet dat je met javascript zoiets wel kan doen, had eerst een code op mijn website staan dat je elke keer een pop-up kreeg met hoe vaak je al op de website was geweest, maar dat was best irritant, gaat er nou om, dat ze de eerste keer een pop-up krijgen waar ze hun naam in moeten vullen, die komt dan onderaan de website te staan bij 'wie is er online'.

Hoop dat het een beetje duidelijk is; draait er dus om, dat alleen de allereerste keer een 'URL-pop-up' wordt geopend, daarna niet meer...

Alvast bedankt!

Mocht het zo zijn dat het hier niet lukt, weet iemand dan een ander forum waar ik het kan posten waar ze me misschien wel kunnen helpen?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zoek eens naar 'cookies' :). Die kun je geloof ik (:?) ook wel met javascript schrijven. En anders zul je moeten gaan werken met PHP of iets dergelijks (server-sided dus).

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, maar het moet ook kunnen met javascript, en mijn server heeft geen PHP-ondersteuning, vandaar...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

http://javascript.interne...ly-popup-once.html#source
:Z
Sorry hoor, dit had je ook zelf kunnen vinden of maken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
rustig maar, dit had je ook anders kunnen stellen ;) als je iemand wat wilt aanleren hoef je niet meteen bozig te reageren; leg uit waar je naar hebt gezocht zodat die persoon volgende keer ook weet hoe ie moet zoeken :)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

|HunterPro| schreef op 04 november 2002 @ 15:54:
rustig maar, dit had je ook anders kunnen stellen ;) als je iemand wat wilt aanleren hoef je niet meteen bozig te reageren; leg uit waar je naar hebt gezocht zodat die persoon volgende keer ook weet hoe ie moet zoeken :)
Ok, 'k had misschien de ' :Z ' achterwege kunnen laten, daar heb je gelijk in. Maar in dit geval gaat het excuus dat de zoektermen onbekend waren niet op, want een simpel 'javascript popup once', wat je toch wel moet kunnen bedenken, levert in Google al meteen een hele rij scripts op.

Maar goed, * intoxicated zal weer liev doen. :+
KilmaZ, welkom op GoT :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Pelle
  • Laatst online: 16:29

Pelle

🚴‍♂️

Cookies is the word, check de site die intoxicated noemt en ook irt.org.
Lees ook dit even: Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ) .. vooral het stukje over scriptrequests. Succes :)

• Pelle
  • Laatst online: 16:29

Pelle

🚴‍♂️

Oh ja en DeFeCt wil ook graag een duidelijke topic titel ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.