Toon posts:

WinXp op oud systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Huidig systeem PII 266, 64 MB SDRAM.

Nu wil ik WinXP er op en vooralsnog slechts één ding veranderen. Ik zou zelf zeggen het geheugen uitbreiden (heb nog een reepje 256 MB SDRAM liggen) ipv de processor. Wat denken jullie??

Verwijderd

Op 64mb doet winxp het volgens mij zoieso niet, dus das logisch denk ik :)

Verwijderd

om te beginnen is een wat snellere processor altijd te waarderen, zo duur zijn ze namelijk ook weer niet, en dan dat extra reepje ram erbij in douwen als je het toch niet gebruikt zal ook handig zijn .... en proberen voordat je gaat blaaten kan ook nooit kwaad

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:23
waarom 1 ding veranderen als je het geheugen toch hebt liggen....
Maar ik denk dat in dit geval het geheugen belangrijker is als je nu 64 mb erin hebt zitten.
Als ie opgestart is heeft ie al meer in gebruik bij mij. Ook met andere OS'en is het heel duidelijk merkbaar als er meer dan 64 mb geheugen inzit.

Als je zoveel mogelijk onnodige shit uitzet zal het best draaien (op die proc dus, en niet met 64 mb) denk ik.

Strava

Verwijderd

Heb XP op een PII-233 MHz draaien (256 MB SDRAM). Ik vind het acceptabel snel draaien en ben tevreden. Gewoon doen dus (wel classic GUI gebruiken).

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:36

Meneer aard

Porsche rulez!

volgens microsoft kan win XP op een 200 mhz bak en 64 meg ram, Computer totaal heeft windows XP getest, als het een beetje snel wilt laten lopen kom je in de buurt van een 600 mhz processor. Ik heb dit ook thuis gedaan met een code op een 166 liep wel redelijk, met 128 edo ram erin, bedenk wel dat wind Xp wel circa 1,5 gb minstens aan hd ruimte slurpt.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Welke windows op mijn systeem?
Hiermee, + info uit de search en van microsoft.com moet je er wel uit komen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.