Toon posts:

Welke internet winkel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ha,

een paar dagen geleden vroeg ik vanalles over mobieltjes enzo...
nu wil ik hem kopen (Panasonic GD-67 i.c.m. vodafone 60) en ging ik dus naar de belcompany hier in middelburg. zijn prijs was echter 195 (rond de 190 iig) euro voor de telefoon...met een vodafone 60 abo...dat vond ik wel erg veel. weet iemand een internetwinkel van goede kwaliteit (en waar de toestelprijs lager ligt) waar ze je niet verdonderen?

b.v.d.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Sinds de laatste maand zijn de kortingen op toestellen minimum geworden.

Dit komt omdat de providers er geen subsidie mee op geven, maar je zou wel kunnen kijken op diverse internet shops.

Denk dan aan:
www.gsm.nl
www.gsmstunter.nl

Deze had je ook wel via google kunnen vinden denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
vinden wel...maar of ze goed zijn...of dat je bedonderd wordt..dat is iets anders...

vivacom.nl
daar zie ik hem voor een redelijke prijs...is dat een goede web-shop?

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-08 20:24

Nss

The Dude Abides

telecom.nu is heel goed, vind ik. Heb er net voor de 2e keer een telefoon gekocht. Eventueel kan je de phone ook ophalen in Haarlem. En ook een van de goedkoopste (6510 + headset met BEN Extra €0, Belcompany e.a min €70). Overigens zijn toestellen met het abonnement waar jij het over hebt altijd aan de prijzige kant, hoe meer minuten hoe hoger de korting, maar dat is vrij logisch.

Verwijderd

GSMShop.nl is een prima internet-GSM winkel met snelle service. Heb er zelf een telefoon gekocht en dat was binnen de kortste keren goed geregeld.
Pagina: 1