Toon posts:

[JAVASCRIPT] Script om...?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ey,

Ik ben net nieuw hier en hoop dat jullie me kunnen helpen met een JACAscript script, ik post het hier omdat ze me op andere fora niet konden helpen... Ik post hier onder de posts van het andere forum, misschien dat jullie me kunnen helpen?

Het gaat erom dat alleen de eerste keer dat je op de website komt er een URL-venster wordt geopend.

That's it. Hij moet dus de eerste keer een stukje van een andere website openen. Iemand een id?

Alvast bedankt...

Ik heb al op allemaal van dat soort sites gekeken... Maar ze geven alleen de text windows, en niet de code dat ie hem alleen opent bij de eerste keer dat je de site bezoekt...

Ik weet dat je met javascript zoiets wel kan doen, had eerst een code op mijn website staan dat je elke keer een pop-up kreeg met hoe vaak je al op de website was geweest, maar dat was best irritant, gaat er nou om, dat ze de eerste keer een pop-up krijgen waar ze hun naam in moeten vullen, die komt dan onderaan de website te staan bij 'wie is er online'.

Hoop dat het een beetje duidelijk is; draait er dus om, dat alleen de allereerste keer een 'URL-pop-up' wordt geopend, daarna niet meer...

Alvast bedankt!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:34
Hoi.
Welkom op GoT.
Misschien lees je best eens eerst de do's en don'ts van dit forum, maw, de FAQ's....

Welkom in P&W (FAQ-15/10/2002)
Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)

Scriptrequests zijn hier namelijk niet toegestaan. P&W is een forum waar het draait om het zelf programmeren/maken van dingen en het discussieren over de problemen die daarbij ontstaan. Het is alleszins niet de bedoeling om hier requests te gaan posten.
Javascript hoort trouwens ook niet thuis in P&W, maar bij de bovenburen in W&G.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.