Toon posts:

SOF2, met z'n 2en op dezelfde server, 8er 1 router kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweaks,

Ik zit dus met een probleempje hier... Ik en mijn huisgenoot willen graag tegen elkaar rellen op de zelfde server (via Gamespy Arcade & 3D) in SOF 2. Omdat met z'n 2en niet opschiet tegen elkaar, lijkt het ons daarom erg leuk om andere online gamers hier bij te betrekken..

Maar steeds als Ik het zelfde game wil joinen wordt mijn huisgenoot gedisconect! (of anders om....) .....ik bedoel... dit suckt!!

We hebben allebij W2K en hebben 1 @home verbinding die naar een Draytek router gaat. die verzorgt dan het netwerk en DHCP... Tegen elkaar "lannen" gaat prima....

ik denk dat is omdat we door de router op hetzelfde IP adress naar "buiten" gaan, en dat daarom de game-servers over de zeik gaan ofzo...

WEET imeand hier een oplossing voor?? Please Help!!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Heb je dit probleem ook met andere games ... :?
Ik heb nl. nergens last van als ik bij vrienden ga gamen
heb nl. geen adsl/kabel :(

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
We kunnen wel allebij bv. ik MOHAA en hij /SOF 2 tegelijk spelen.... het is alleen als we de zelfde (sof) host joinen....

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Tja, kijkt de SOFserver naar IP adressen, dan is dit wel verklaarbaar. Jullie gaan met hetzelfde IP adres naar buiten. Mijn boerenlogica zegt dan dat het niet gaat werken, ook niet dmv portmapping..

Verwijderd

wokkie15620 schreef op 04 november 2002 @ 16:59:
Tja, kijkt de SOFserver naar IP adressen, dan is dit wel verklaarbaar. Jullie gaan met hetzelfde IP adres naar buiten. Mijn boerenlogica zegt dan dat het niet gaat werken, ook niet dmv portmapping..
bij mij deed ie het gewoon standaard altijd samen met me broertje op een server in gamespy :) Ook met andere spellen geen problemen, het enige probleem wat soms opduikt is dat de serial al in gebruik is, verder kunnen we altijd samen op een server terwijl we ook beide op een router zitten. (getweakte adsl alcatel speedtouch modem)

Verwijderd

Topicstarter
we hebben wel allebij de zelfde serial ja

Verwijderd

Topicstarter
ALLEEN maakt dat volgens mij niet uit want iemand anders kan wel met mij in het zelfde level spelen en die heeft ook dezelfde serial

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 17:44:
ALLEEN maakt dat volgens mij niet uit want iemand anders kan wel met mij in het zelfde level spelen en die heeft ook dezelfde serial
DIT maakt dus wel heel veel uit ... |:(
Een serial is uniek, en als er 2 pc's zijn die SOF2 willen spelen met dezelfde serial, dan lukt dit niet ... O-)

MW | BF1 Stats

Pagina: 1