"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Als je rechts klikt en dan open kiest, wat voor pad geeft ie dan aan?? (voor beide programs mappen, boven en onder)
"C:\Documents and Settings\Administrator\Start Menu\Programs" bij de bovenste.
Bij de onderste werken de open en explore niet. Alleen de 'open all user' en 'explore all users' Werken daar.
Ik heb alle snelkoppelingen staan en in de all user map en in de administrator map. (meer gebruikers heb ik niet)
Ik heb uberhaubt nog niet kunnen achterhalen waar instellingen staan van spullen boven de streep in het startmenu.
Bij de onderste werken de open en explore niet. Alleen de 'open all user' en 'explore all users' Werken daar.
Ik heb alle snelkoppelingen staan en in de all user map en in de administrator map. (meer gebruikers heb ik niet)
Ik heb uberhaubt nog niet kunnen achterhalen waar instellingen staan van spullen boven de streep in het startmenu.
to repetitive music."
en als je weer alle services aanzet?? (ik heb geen idee wat services met program mappen te maken hebben, maar als je daarmee aan het kloten bent geweest.....)
Bij mij staan dingen die los staan in "C:\Documents and Settings\(Ikke)\Start Menu" en in "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu" boven "de streep"
Ik denk dat de programs map van een niet bestaande user de normale programs map naar boven heeft geschoven...
Ik zou niet weten hoe je em weer weg krijgt
Bij mij staan dingen die los staan in "C:\Documents and Settings\(Ikke)\Start Menu" en in "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu" boven "de streep"
Ik denk dat de programs map van een niet bestaande user de normale programs map naar boven heeft geschoven...
Ik zou niet weten hoe je em weer weg krijgt
Hhmmm, dank. Ik ga weer verder kloten. Lat ik mijn invissible mappen maar eens zichtbaar maken. Dat had ik nog niet geprobeerd.
to repetitive music."