Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Abo switch Vodafone -> KPN

Pagina: 1
Acties:

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Wie kan mij even iets vertellen?

Ik heb nu een Vodafone 60-minuten-dinges-abo met een Siemens C35, in mei 2001 afgesloten voor een jaar en daarna stilzwijgend verlengd. Ik wil nu overgaan op KPN Mobile Flexibel Exonomy, met gratis Nokia 3510 via een of andere webwinkel (naam ff kwijt).

Alleen, die webwinkel doet geen nummerbehoud, dat zou je via je provider moeten regelen. Moet ik dan KPN Mobile klantenservide bellen voor nummerbehoud-formulier en dat opsturen zodra ik mijn nieuwe foon met ander nummer al heb? Ik hoorde dat dan automatisch het oude abo werd opgezegd, als je die nummerbehoud formulier opstuurt. Klopt dat?

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 11:20

Padvinder

doet z'n best

Nummerbehoud werkt alleen als je SIM van je nieuwe telefoon nog niet geplaatst is, want daar is al een nummer aan toegekend, en dat moet veranderd worden. Je oude abbo wordt wel beëindigd ja.

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Ok, ik zie nu dat BelCompany ook een optie is. Ik ga naar dat ventje toe en dan vraag ik gewoon dat abo met die foon en nummerbehoud? Gaat dat dan wel?

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 11:20

Padvinder

doet z'n best

Yup. in princpe wel... Die gasten vragen dat dan aan bij Vodafone en als die akkoord gaan, stellen ze het nummer ter beschikking. KPN neemt het nummer dan over en kent het toe aan het nummer van de SIMkaart van KPN. Duurt wel een week ofzow.

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Ja ok, maar dan ga ik morgen maar ff naar de BelCo in Sittard.

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Ook iemand die weet wat de opzegtermijn van Vodafone 60 is? Ik ben de papieren kwijt :(

Verwijderd

RailLuc schreef op 04 november 2002 @ 16:15:
Ook iemand die weet wat de opzegtermijn van Vodafone 60 is? Ik ben de papieren kwijt :(
3 maanden als ik het goed heb

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Dus ik zit er dan nog 3 maanden aan vast :( Nu ja, dan maar een tijdje met dubbel abo.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 16:40:
[...]

3 maanden als ik het goed heb
ik dacht dat vodafone een opzeg termijn had van 2 maand. maar ik zoek het wel even voor je op. heb hier wel ergens een contract en voorwaarden in een la liggen.

idd het is nu 3 maanden. vroeger toen het libertel was was het 2 maand.
nu dus 3 maand

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Baaaaaah!! Maar hoe zit het dan met nummerbehoud als ik morgen een nieuw abo neem (zoals gemeld) en nummerbehoud aanvraag?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

RailLuc schreef op 04 november 2002 @ 19:23:
Baaaaaah!! Maar hoe zit het dan met nummerbehoud als ik morgen een nieuw abo neem (zoals gemeld) en nummerbehoud aanvraag?
je kan een nieuw abo aanvragen. dan gaat hij over 3 maand in
of je hij gaat nu in, heb je 3 maand een een tijdelijk nummer en daarna je oude nummer weer terug.

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Hmmm... en doorschakelen van oud abo naar nieuw abo wil zeker niet, lees, als ik dat op mijn foon instel betaal ik daar zeker weer voor?
Pagina: 1