If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
edit: lezen is ook een kunst....
Ik had hetzelfde in mijn oude huis.
Ik heb toen, heel knullig, een kroonsteentje gepakt en op de ronde kabel een platte kabel geschroefd. Een ronde kabel krijg je nl niet eenvoudig in een rj-11 stekker met een tang. Als je de kleuren maar consequent doorvoert...
nog een edit: even gezocht op xs4all.adsl >
Rood -- Rood
Blauw -- Groen
Wit -- Geel
Oranje -- Zwart
succes!
Ik had hetzelfde in mijn oude huis.
Ik heb toen, heel knullig, een kroonsteentje gepakt en op de ronde kabel een platte kabel geschroefd. Een ronde kabel krijg je nl niet eenvoudig in een rj-11 stekker met een tang. Als je de kleuren maar consequent doorvoert...
nog een edit: even gezocht op xs4all.adsl >
Rood -- Rood
Blauw -- Groen
Wit -- Geel
Oranje -- Zwart
succes!
Wise enough to play the fool
Ja maar ik heb rood, blauw oranje en wit. En dat moet dus bij zwart, rood, groen en geel gaan passen. Nou is de vraag dus, wat hoort bij wat?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Als het lipje naar beneden zit: wit - blauw - rood - oranje
Zo werkt het hier allemaal.
Zo werkt het hier allemaal.
zwart en rood hoort in principe bij blauw en rood, die andere twee draadjes worden niet gebruikt. Als je een beetje handig bent krijg je dit wel in een stekkertje geknepen.
zie mijn edit...
maar in principe maakt de kleur dus niet uit; de kern van de draadjes zijn toch echt hetzelfde.
Als ze aan de andere kant ook in dezelfde volgorde zitten is er niets aan de hand...
maar in principe maakt de kleur dus niet uit; de kern van de draadjes zijn toch echt hetzelfde.
Als ze aan de andere kant ook in dezelfde volgorde zitten is er niets aan de hand...
Heb hier stekkertjes liggen dus dat moet wel goed gaan. Had al op google en Got gezocht maar kon niks vinden. Dus jongens bedankt, kan ik alvast die splitter gaan aansluiten.
Maarre teacher; het maakt toch wel degelijk uit in welke volgorde de draadjes de splitter binnen gaan?
Heb ik nog een vraagje. We hebben hier een verdeelkast waarop meedere aansluitingen zitten. Hier kan ik zeker niet direct ADSL vanaf halen? Zoals ik begrepen had moet je splitter het eerste apparaat zijn.
Maarre teacher; het maakt toch wel degelijk uit in welke volgorde de draadjes de splitter binnen gaan?
Heb ik nog een vraagje. We hebben hier een verdeelkast waarop meedere aansluitingen zitten. Hier kan ik zeker niet direct ADSL vanaf halen? Zoals ik begrepen had moet je splitter het eerste apparaat zijn.
ehhmm, ja en nee..
Het maakt niet uit welke kleur je gebruikt voor de rj-11, maar uiteraard wel welke kleur je vanuit het isra punt pakt. Als ik het goed heb onthouden heb gaat het om rood en blauw.
lees dit eens...
Het maakt niet uit welke kleur je gebruikt voor de rj-11, maar uiteraard wel welke kleur je vanuit het isra punt pakt. Als ik het goed heb onthouden heb gaat het om rood en blauw.
lees dit eens...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()