Carel's Gf2 vergelijking

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik was net in een computer winkel en daar lagen alle GF2tjes zo'n beetje achter glas :)
Nu weet ik de de gemiddelde Geforce van Asus t.o.v de creative verder te klokken valt, nu heb ik alles vergeleken, wat erop zat, maar het was hetzelfde geheugen, alles was gewoon hetzelfde, behalve de kleur printplaat dan :p

Maar de asus heeft een veel vettere koeling op de core , dat moet het verschil gewoon zijn, de koeler van de Creative is echt een heel slecht goedkoop koelertje t.o.v de rest, ook zit de creatibe gelijmd en niet met van die pinnetjes vast ,ik ga dus zeker die koeler erfaf slopen dus
Hoe ga ik dat ding van mij er eigenlijk afbreken ????

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Je GeForce in plasic verpakken ( wel goed doen ) en dan een half uur de vriezer in. Daarna eruit halen en dan pak je een pasje van de AH ofzo en een platte schroevedraaier. Het pasje leg je op de pcb als hefboom, schroevedraaier ertussen en met een beetje voorzichtigheid pop je hem erzo af.

Die-hard Brexiteer

• Carel
Heej, bedankt :), heb jij dit ook gedaan ????

• Carel
Weet je zeker dat je niks sloopt , als je het allemaal in de vriezer doet, je moet hem iig niet direct in de PC stoppen als ie nog koud is iig.
Maar uhm.., wat voor koeler moet erop ??? een lue orb lijkt mij, maar OC schop heeft ze nog niet op voorraad enzo, kan ik ook wat anders erop doen ???

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb er een Golden Orb opzitten omdat Regenboog.net mij de verkeerde maat had gestuurd en ik geen zin had om hem terug te sturen >:) Dit beveel ik overigens niet aan hehe ivm het missen van een "aantal" sloten...

Die-hard Brexiteer