Toon posts:

Welke gamepad raden jullie mij aan...!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar jaar de Gravis Exterminator best een fijn ding maar hij is een beetje aan gort aan het gaan. Nu krijgen we bijna kort een computer en dacht ik misschien handig als ik dan ook een nieuw gamepad koop. Er zijn nu zoveel gamepads op de markt dat ik niet weet welke ik het beste kan kopen! En raden jullie mij een draadloze controller aan...?

Welke controller raden jullie mij aan...?

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben zelf al 2 jaar erg tevreden met de Creative Gamepad Cobra 2 USB. Ligt lekker in de hand, knoppen op de juiste plek, mooie rubberen handvaten.

Big problem: GEEN XP ondersteuning :(

Kan hem nu dus niet meer aanraden. Voor draadje/geen draadje: ik denk dat het met een gamepad minder uitmaakt dan met bv. een muis. Muizen willen nog weleens een mindere reactie hebben als ze draadloos zijn, maar met een gamepad verstuur je veel minder data en die data hoeft ook minder accuraat te zijn. Aan de andere kant is een draad nog altijd minder storingsgevoelig en goedkoper. Ik zou daarom zelf er gewoon eentje met draad aanschaffen.

Verwijderd

bij de makro hebben ze nu een leuke gamepad, met 2 joystickies en zeer veel knopjes er om heen. dus toetsen bord is niet meer nodig. hoe het ding heet weet ik niet.. maar hij werkt op usb.

Verwijderd

Doogie schreef op 04 november 2002 @ 14:34:
Ik ben zelf al 2 jaar erg tevreden met de Creative Gamepad Cobra 2 USB. Ligt lekker in de hand, knoppen op de juiste plek, mooie rubberen handvaten.

Big problem: GEEN XP ondersteuning :(

Kan hem nu dus niet meer aanraden. Voor draadje/geen draadje: ik denk dat het met een gamepad minder uitmaakt dan met bv. een muis. Muizen willen nog weleens een mindere reactie hebben als ze draadloos zijn, maar met een gamepad verstuur je veel minder data en die data hoeft ook minder accuraat te zijn. Aan de andere kant is een draad nog altijd minder storingsgevoelig en goedkoper. Ik zou daarom zelf er gewoon eentje met draad aanschaffen.
die heb ik ook :D die is echt fijn
hij deot het bij mij wel in winxp
met drivers van driverguide.com

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou er gewoon eentje met draad aanschaffen, scheelt best wat in de prijs en werkt IMO ook wel een stukje fijner (ik mag dan wel eens iets kwijt raken... :+). Maarja, wil je een goede gamepad hebben, raad ik je aan om naar de Dynabyte te gaan (oid) waar de gamepats gamepads er zo liggen zodat je ze zelf een beetje kan uitproberen. Ik weet niet welke bij jou goed in de hand ligt, smaken verschillen, dus eigenlijk zou jij die keuze moeten maken.

Zo'n beetje elke gamepad die nu op de markt is heeft wel ondersteuning voor WindowsXP etc., drivers is dus niet zo'n probleem lijkt me.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Ik heb deze
Afbeeldingslocatie: http://us.thrustmaster.com/products/images/firestorm_digital2.gif
clickable

een trustmaster firestorm digital 2

is een USB gamepad met 12 knoppen, van 15 euro (bij de dixons).
bij deze zit er een draadje aan, maar als je 2x zoveel neer legt, kan je er ook een krijgen zonder draadje.

Hij wordt perfect door windows herkend, ligt in de hand als elke standaard psx controller, en werkt als een trein :)

hij is heerlijk om MK4 mee te spelen 8-)

Stop uploading passwords to Github!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Papa Eend schreef op 04 november 2002 @ 16:31:

)
is erg leuk, maar neem dan de firestorm dual power, deze is iets zwaarder (fijner imo), heeft ook 2 analoge sticks, force feedback (gebruik ik zelf niet, maarja, die zonder is lichter en de d-pad is wat minder)
maarja, ik vind die dus fijner, vooral door de 2 sticks en t feit dattie zwaarder is :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Papa Eend schreef op 04 november 2002 @ 16:31:
Ik heb deze
[afbeelding]
clickable

is een USB gamepad met 12 knoppen, van 15 euro (bij de dixons).
bij deze zit er een draadje aan, maar als je 2x zoveel neer legt, kan je er ook een krijgen zonder draadje.

Hij wordt perfect door windows herkend, ligt in de hand als elke standaard psx controller, en werkt als een trein :)

hij is heerlijk om MK4 mee te spelen 8-)
Ik heb de dual analog versie hiervan. Werkt perfect, ligt lekker in de hand en is ideaal voor flightsims, racespellen ed. :)

(was iets van 30 pleuro als ik het me goed kan herinneren...)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

persoonlijk ga ik voor de Saitek R/C P3000. een wireless gamepad met docking station en extra battery pack. Het is erg jammer dat Saitek niet goed vertegenwoordigd word in Nederland want ze maken mooie peripherals.
Wireless is de toekomst.
de Wireless Logitech kan ik niet aanraden. omdat tie veel te groot is en je er alleen maar batterijen in kunt stoppen. Je koopt je zelf een bult aan batterijen..

Verwijderd

Een playstation gamepad voor de pc, de playstation gamepad's vind ik het lekkerste in de hand liggen en mee spelen.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:19
ow jah, dat draadloze ding van trustmaster ontvangt erg slecht en is daaromook geen aanrader
Pagina: 1