Virussen? Scan ze hier!
Ik vind de post wel meevallen, hij scheld er niet op los en hij geeft een verklaring waarom hij de post geen flamebait vindt, en ook nog eens in begrijpelijk Nederlands.
Ik heb wel ergere postings gezien....
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Niet om het een of ander, maar 'redneck' is een scheldwoord, plus dat hij ze nog beschuldigd van incest en inteelt...Beaves schreef op 04 november 2002 @ 14:15:
Ik vind de post wel meevallen, hij scheld er niet op los en hij geeft een verklaring waarom hij de post geen flamebait vindt, en ook nog eens in begrijpelijk Nederlands.
Nou... meningen verschillen, zullen we dan maar denken.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Idd mee eens. Had 'm echter al een Overbodig gegeven ik vond het nl. een flauwe.. euhh.. 'joke'.
Misschien is de vorm niet zo fraai, maar de inhoud is er goed uit te halen. Even doelen op een andere moraal of de mogelijke oorzaak van een bepaald onderzoeksgegeven is misschien wel verfrissend als gedachte.
Mag ik deze in herinnering roepen?
wildhagen in "Ongelooflijk: AH-personeel vervolgd na p"
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
wildhagen schreef op 01 november 2002 @ 12:56:
Uitgebreider artikel: http://www.nu.nl/news.jsp?n=73028&c=13
Die medewerker was dus al een stug tuig wat al niet deugde... het word allemaal steeds duidelijker.
--------------------------------------------------------------------------------
Jij gaat ook niet altijd helemaal fris te werk
quote:
Die medewerker was dus al een stug tuig wat al niet deugde... het word allemaal steeds duidelijker.
Wildhagen, ik kan mij goed voorstellen dat je zegt dat dat het woord "redneck" als scheldwoord kan worden opgevat maar het enige waar ik over kan struikelen is dat hij het woord "inbreed" erbij gebruikt. Toch zie ik er geen reden in om er een troll overheen te gooien, misschien omdat deze woorden niet op mij overkomen als 'zware woorden'.
Wel is de post overbodig, hoger dan 0 hoeft niet.
Wel is de post overbodig, hoger dan 0 hoeft niet.
Leuk hé, allerlei niet relevante zaken erbij halen. Verder is dat geen flame. Verder staat het niet op tweakers.net, maar op GoT. Verder beschuldig ik nergens miljoenen mensen tegelijk van incest en inteelt, en ik noem niemand redneck. Als jij daarover een andere mening heb moet je eens een keertje met onderbouwing komen (wat het betekent? Zoek de Van Dale maar eens op, als je het woord niet kent).Wekkel schreef op 04 november 2002 @ 14:22:
Misschien is de vorm niet zo fraai, maar de inhoud is er goed uit te halen. Even doelen op een andere moraal of de mogelijke oorzaak van een bepaald onderzoeksgegeven is misschien wel verfrissend als gedachte.
quote:
Maar ja, wat wil je nu met deze troll bereiken? Een lekkere flamewar Is dat wat je wil? Mensen uit de tent lokken, en ruzie stoken? Denk het wel, zo te zien.
Virussen? Scan ze hier!
Wekkel, je vergeet de context waarin wildhagen dat schreef. 
Op dat moment was er nog vrijwel niets bekend over dat voorval en leek het erop dat er 2 mensen onterecht werden aangeklaagd. Ik vind dat dus niet echt een goed voorbeeld.
Op dat moment was er nog vrijwel niets bekend over dat voorval en leek het erop dat er 2 mensen onterecht werden aangeklaagd. Ik vind dat dus niet echt een goed voorbeeld.
Zonder de edit zou het idd een flame zijn, maar met onderbouwing vind ik de post de moeite van het lezen waard.
Het blijft een ongenuanceerde uitspraak natuurlijk, maar wel eentje met een duidelijk punt.
Wekkel, wat iemand ergens anders op GoT neerzet is volstrekt off-topic in het kader van de reactie waar we het hier over hebben.
Het blijft een ongenuanceerde uitspraak natuurlijk, maar wel eentje met een duidelijk punt.
Wekkel, wat iemand ergens anders op GoT neerzet is volstrekt off-topic in het kader van de reactie waar we het hier over hebben.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Vind ik niet. Wat je ergens anders uitspookt, kan je geloofwaardigheid in het geding brengen.
Inhoudelijk brengt 't echter inderdaad niets.
Overigens vind ik je reactie niet erg sportief, Wildhagen. Ik had wel iets beters verwacht. Je reageert als aangeschoten wild.
Inhoudelijk brengt 't echter inderdaad niets.
Overigens vind ik je reactie niet erg sportief, Wildhagen. Ik had wel iets beters verwacht. Je reageert als aangeschoten wild.
Flamen en trollen, wat jij doet, tast de geloofwaardigheid ook aan. Net als het proberen om mensen uit hun tent te lokken.Wekkel schreef op 04 november 2002 @ 15:50:
Vind ik niet. Wat je ergens anders uitspookt, kan je geloofwaardigheid in het geding brengen.
Jij verwacht een serieus antwoord op je geflame? Vind je jezelf nu niet een beetje (lees: heel erg) arrogant en hypocriet. Mijn reactie is toch precies wat je wilde uitlokken? Je krijgt dus je volledige zin, en NOG is het niet genoeg.Overigens vind ik je reactie niet erg sportief, Wildhagen. Ik had wel iets beters verwacht. Je reageert als aangeschoten wild.
Virussen? Scan ze hier!
Nee, maar ik laat 't maar lekker zitten. Pot verwijt de ketel enzo. Het steekt me enorm dat je iemand 'aan' zit te geven, terwijl je zelf ook nog wel eens 'losjes' wilt omgaan met oordelen. Ik verwacht meer van je, vandaar het 'gezoek'.
Ik zal het voortaan wel laten
Ik zal het voortaan wel laten
"He without sin, casts the first stone?" (of iets in die trant...)..
Pagina: 1