Ik vroeg me af wie de contest heeft gewonnen bij XXL cases.nl , ik zelf denk dat Bart banaan een aardige kans maakte omdat hij ook bij hun op de HCC op de stand staat met zijn mod.
Nou wie o wie ?
Nou wie o wie ?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
is dat een hint?Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:32:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Sjakaa
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:34:
??? is ut bekend???
offtopic..
hoe krijg ik mun url in mun signature?? (klikbaar)
1
| [url=http://www.website.nl]tekst dat klikbaar wordt[/url] |
sorry maar ik zie nog geen link in je signVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:40:
tenkjoe timwie heeft er gewonnen bij xxl?? is er ook een poedel prijs??
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Bang voor een beetje concurrentie?ReseTTim schreef op 04 november 2002 @ 15:28:
spannend
ik heb ook mee gedaan met mijn:
*PÆR casemod
*@pple
* Flightcase ook
bet versteeg ik d8 dat je niet mee ging doen dat jij dat zei.. hoe komt het dat je van idee bent veranderd..
Verwijderd
vertel het dan ook fukkeltjeVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:37:
ik weet het !!!!
ik heb ook niet mee gedaan met mijn nieuwe mod, maar met mijn oude mod.ReseTTim schreef op 04 november 2002 @ 15:28:
spannend
ik heb ook mee gedaan met mijn:
*PÆR casemod
*@pple
* Flightcase ook
bet versteeg ik d8 dat je niet mee ging doen dat jij dat zei.. hoe komt het dat je van idee bent veranderd..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is niet de eerste en laatste keer hoor.Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 20:01:
Worden dat Casemod contest eigenlijk vaker gehouden? of is dit de eerste en laatste keer?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2002 21:02 . Reden: offtopic moet met dubbel f |:( ]
Verwijderd
Mijn SpaceCase komt op de stand van Space promotions, niet van XXLcases.Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 14:06:
Ik vroeg me af wie de contest heeft gewonnen bij XXL cases.nl , ik zelf denk dat Bart banaan een aardige kans maakte omdat hij ook bij hun op de HCC op de stand staat met zijn mod.
Nou wie o wie ?
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
ik dacht verkeerd, sorry.Bart_Banaan schreef op 04 november 2002 @ 21:01:
[...]
Mijn SpaceCase komt op de stand van Space promotions, niet van XXLcases.
Ik zelf denk dat of A.P. of ReseTTim of misschien wel die duitser met zijn eigengemaakte case gaat winnen, dat zijn echt de toppertjes in de contest......
Verwijderd
Ik heb tegenwoordig een f5 knop op me muisDemoniac schreef op 04 november 2002 @ 21:42:
Jongens hou eens op met je F5-knop verkrachten! Volgens mij ligt de XXLCases site plat...
Verwijderd
WIE???Allochtoon schreef op 04 november 2002 @ 21:56:
30x keer posten hier helptbtw u sick bastard met je icon
Verwijderd
LOLGGS_VR6 schreef op 04 november 2002 @ 22:06:
Sorry jongen, maar de winnaars zijn bekend:
1. Ik
2. GGS_VR6
3. Dit figuur
Zet je "Toon webicons" es ff aanVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:09:
enne hoe weet meneer GGS_VR6 dat??hehe inet brommer
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik heb ook niks gewonnenOmdat XXLcases erg blij is met alle deelnemers en het erg moeilijk vond om een keuze te maken uit alle inzendingen, heeft XXLcases besloten alle inzenders 10% korting te geven op een bestelling die voor 31 december 2002 geplaatst wordt! Alle deelnemers ontvangen hier persoonlijk bericht over.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
T60P Widescreen
tss zullen we hem is mailen?Bart_Banaan schreef op 04 november 2002 @ 22:36:
Is die winnaar eigelijk een GoTter? En weet iemand meer info over die case te vinden? Hij heeft geen nick of website genoemd in zijn verhaaltje...
dat vind ik ook wel weer jammer!!Misanthropia schreef op 04 november 2002 @ 22:32:
nr1 is van dat standaardwerk.
There's no savegame in real life...
Verwijderd
Joh!Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:40:
De uitslag is er!!!!!!!
Verwijderd
hij heeft wel een t.net casebadge op zn case....Bart_Banaan schreef op 04 november 2002 @ 22:36:
Is die winnaar eigelijk een GoTter?
jij hebt ook gewonnen.. namelijk 10% kortingVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:44:
Iedereen gefeliciteerd!!!...ook al heb ik zelf nix gewonnen, dat maakt toch niet uit!! Tis toch voor de lol....vind ik dan...als je er dan ook nog een prijs mee wint, dan is dat fijn meegenomen... En op de een of andere manier heeft die nr1 toch verdiend gewonnen!
/me RaZoRbLaDe geeft applausje aan iedereen die heeft meegedaan
welke ?ReseTTim schreef op 04 november 2002 @ 18:19:
ik wil het nog weten voor 19.30 uur omdat ik dan mijn 21" monitor gah ophalen.. naja mijn.. het wordt mijn monitor
kortom kan nie w88
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq