Ik heb in sql2000 een smallmoney veld. Ik wil hier bv de waarde 10,97 in updaten/invoeren.
Ik kan de waarde 10,97 via asp (via update command) niet invoeren maar 10.97 wel. De waarde die dan in mijn tabel verschijnt is dan 10,97
. Wil ik handmatig 10.97 in de tabel inkloppen dan gaat sql over zijn nek (Data type mismatch - use the CONVERT function). De regional setting van zowel de iis-doos als de sql-doos staat zo ingesteld dat digital grouping met een . (punt) gebeurt en de decimalen met een , (komma) gescheiden moeten worden. Tevens heb ik in asp Session.LCID=1043 ingesteld maar het maakt allemaal niet uit.
Ik heb te weinig SQL ervaring om te snappen wat ik moet doen met CONVERT. Wel heb ik ergens een CAST voorbeeld gevonden ergen maar die lost het ". ," probleem niet op (CAST €10.97 AS SMALLMONEY).
Moet ik in asp de , naar een . omgooien of is er een andere oplossing ?
Iemand ?
Ik kan de waarde 10,97 via asp (via update command) niet invoeren maar 10.97 wel. De waarde die dan in mijn tabel verschijnt is dan 10,97
Ik heb te weinig SQL ervaring om te snappen wat ik moet doen met CONVERT. Wel heb ik ergens een CAST voorbeeld gevonden ergen maar die lost het ". ," probleem niet op (CAST €10.97 AS SMALLMONEY).
Moet ik in asp de , naar een . omgooien of is er een andere oplossing ?
Iemand ?