Zijn er dingen die win2k server NIET kan die proffesional wel of beter kan? Kan wel vinden waar server beter in is, maar niet andersom.
www.microsoft.com voor al uw vragen.
Als je de server functionaliteit niet nodig hebt dan moet je geen server nemen.
Want meer functies = meer performance inleveren.
Voor de rest denk ik niet dat er iets beter/slechter op is omdat het dezelfde core heeft alleen ondersteund die versie meer mogelijkheden.
Want meer functies = meer performance inleveren.
Voor de rest denk ik niet dat er iets beter/slechter op is omdat het dezelfde core heeft alleen ondersteund die versie meer mogelijkheden.
Taal fouten inbegrepen ;)
er zitten wat extra netwerk-funkties in waar in wat mee wil. Maar zullen spellen e.d. nog gewoon werken.
en microsoft.com verteld niet waar het slechter in is.
en microsoft.com verteld niet waar het slechter in is.
Voorgrondapplicaties (bijv games, browsing, photoshopping etc) presteren veel beter onder Professional omdat die meer geoptimaliseerd is voor foreground applications. Server presteert beter in servertaken (goh?).
En ja, je kan Pro ook schakelen in "background optimization"-modus, maar ook dan is het nog niet zo goed als Server.
En ja, je kan Pro ook schakelen in "background optimization"-modus, maar ook dan is het nog niet zo goed als Server.
Virussen? Scan ze hier!
Spellen zijn geen probleem.
Server of Advanced Server ondersteunen ook gewoon directx...
Je hebt alleen meer overhead waarmee je weinig zult doen..
Server of Advanced Server ondersteunen ook gewoon directx...
Je hebt alleen meer overhead waarmee je weinig zult doen..
Verwijderd
en d'r zijn veel applicaties die met de server versie niet werken, voor anti-virus moet je een corporated versie hebben, resente versies van 3d max willen d'r niet mee overweg etc etc
thx, dan weet ik nu wat ik nodig had.
Dit is toch echt wel te vinden hoor..
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()