Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Blacklight materiaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was een beetje aan het surfen op zoek naar wat blacklight materiaal. Ik was er namelijk afgelopen zaterdag achter gekomen dat mijn telefoon een super gaaf effect gaf in blacklight. Het frontje is van een donkerblauw doorzichtig plasticachtig, spul. Maar weer echt super vel blauw in blacklight. Dat wil ik in mijn kast hebben als window. SUper gaaf

Ik kwam toen deze site tegen http://www.dieleuchtgalerie.de/ (ik weet niet of ik dat zomaar mag posten). Met dus heel veel uv-materiaal. Erg gaaf voor in je kast. Misschien hebben jullie er ook nog wat aan. Had ergens zien staan dat mensen ook opzoek waren naar oplichtende verf. Dus misschien een idee voor een IA?

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:20

Gotiniens

Fairly odd Tim

die oplichtende verf kan je ook bij conrad kopen

De prijs weet ik alleen niet

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

op ccmod stond ook een compleet pakket met blacklite zooi. \
maar die verf is idd errtug mooi bij conrad. prijs valt nog wel mee geloof ik. was vroeger 9,95 gulden voor een flessie.

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Veel leuke dingen daarzo! Zelfs T-shirts met equalizer! :D

Vraag me af wat die verf kost, zijn wel grotere flessen als bij conrad zo te zien!

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-11 15:15

BreKev

a.k.a. BreKev

THPSrulez heeft het volgens mij met oplichtende nagellak gedaan ofzo. :P

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Whoa Nelly! Ze hebben zelfs blacklight wol :P
Zullen we daar een IA houden? Dan laat ik mijn moeder blacklight-sokken en een muts breien :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 13:40

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Gnome schreef op 04 november 2002 @ 13:27:
THPSrulez heeft het volgens mij met oplichtende nagellak gedaan ofzo. :P
Niks!, dat was gewoon cheapass verf bij de hobby winkel, van die neon zooi. Het effect is voor mij goed genoeg :P

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-11 15:15

BreKev

a.k.a. BreKev

THPSrulez schreef op 04 november 2002 @ 13:30:
[...]

Niks!, dat was gewoon cheapass verf bij de hobby winkel, van die neon zooi. Het effect is voor mij goed genoeg :P
sorry hoor 8)7

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 19:59
lol, die wol... dan kan ik me oma ook weer een keer blijmaken.. mja, als daar een ia van komt, dan doe ik denk ik wel mee, lekker spinnewebben in me kamer maken enzo :+

Hoi.

Verwijderd

Topicstarter
Als er nou genoeg interrese is, dan wil ik wel eens kijken en een overzichtje maken.

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Blacklight materiaal? heb ik genoeg :) kartonnen vellen van 50x50cm bij mij in de magazijnruimte (HEMA) lichten lekker op in blacklight... Oranje Groen Rood Zilver :) allemaal heel Sexy, masterP stopt er binjnenkort wat van in zn case.. ben heel benieuwd

• _Badeend_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 16:05
die haargel en bodypaint zijn heel vet!! :9~

There's no savegame in real life...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.dieleuchtgalerie.de/erotica/condom.jpg
:D
Voor over je CPU of als cablemesh :+

Verwijderd

fluoricerende IDE en FDD kabels, heb ik net ook besteld.. lijkt wel phat met een blacklight ccfl-etje lijkt mij.. (www.perfect-systems.nl <-- prima site trouwens: veel en niet duur)

Heeft iemend hier trouwens pix van ?
Pagina: 1