tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Me pa's PC (mijn oude pc) is tijdelijk ook bevoorraad met 32MB naja dat ding ratelt aan 1 stuk door da's niet echt relaxed meer te noemen. PS. het een een PII450
Met 128MB loopt het wel helemaal smooth
echt niet
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Verwijderd
* StarLite heeft ook nuttin' but trubbels met WINME.
Heb nu in DUALBOOT met Win2K.
OpenGL werkt niet eens bij mij, hij WEIGERT gewoon om het te laten werken.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Je moet alleen ff zorgen dat d'r drivers zijn van je hard-ware. Op mijn andere computer pakt hij me win98 Diamond Fire GL Pro drivers niet, dus heb maar weer win98 daarop gezet.
ding vreet wel ram ja, maar ik doe gewoon ff ram cleanup na booten met memturbo. Ik gooi d'r nog wel es 128 bij....
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Maar ME inderdaad niet doen. Geen slechte OS, maar dan wel voor PCs met 128MB+ RAM en een 400MHz+ CPU
Oslik blyat! Oslik!